Heimen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hva skal jeg kjøpe? Har alt kjøpt ring, smykke, øredobber til forskjellige anledninger og jeg har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe til henne denne gangen. Jeg trenger desperat hjelp! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Undertøy er jo alltid en slager... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Victorias Secret slår som regel an ja. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Armbånd? Klokke? Noe med diamanter? Hvor lenge har dere vært sammen? Mobil? Vet du ikke hva hun ønsker seg da? Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Prøv å husk engang dere har sett i en katalog eller på en webside, sikker på at hun ikke har sagt at hun ønsker seg noe? Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Det eneste jeg kan huske hun ønsker seg fra katalog er sydentur. Undertøy...... Gudene vet hvilken størelse hun er. Klokke har hun, diamanter har hun fått. Noen som kan noe om parfyme og hvilke som er populære og lukter godt? Har vært sammen i snart halvannet år. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 dolce and gabbana, light blue. Lenke til kommentar
tonythestud Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg har samme problemet.. aner ikke hva jeg skal kjøpe til hu, har vært sammen medhu like lenge! kom med forslag.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Digitalkamera? Weekend på hotell? Spørs jo hvilken prisklasse det er snakk om.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det eneste jeg kan huske hun ønsker seg fra katalog er sydentur. Undertøy...... Gudene vet hvilken størelse hun er. Klokke har hun, diamanter har hun fått. Noen som kan noe om parfyme og hvilke som er populære og lukter godt? Har vært sammen i snart halvannet år. hva med å "sniktitte" på noen av bh'ene hennes.. såvidt jeg vet står størelsen der etellerannetsted Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Dolce og gabbana, light blue blir det nok da. Takk for hjelpen. Dere e bare topp Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Tenker noe nytt underwear slår til. Enkelt og greit, spør hun hva hun ønsker seg. Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 HVorfor ikke et nytt stort tv, til hun. Host deg selv Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Undertøy er jo alltid en slager... jepp. prøv noe sikkelig SEXY Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 HVorfor ikke et nytt stort tv, til hun. Host deg selv Gi henne en svær plasmaskjerm og når du har bursdag må jo hun gi deg noe like fint, la oss si et hjemmekinoannlegg og da har du jo komplett hjemmekino Ellers er både parfyme og undertøy bra gaver Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Parfyme er bittelitt upersonlig syns jeg.. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Nå har dagen vært og jeg endte opp med å kjøpe en eller annen parfyme jeg fant som luktet godt. I tillegg kjøpte jeg en liten firkant somdu kan feste på armbånd eller klokkereimer, med et lite grønt hjerte som motiv. Det ble suksess det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå