PrayingMantis Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Ja det er vel ikke for ingen grunn at posten har runda 5400 visninger Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Heilage. Kan du gi meg noe feedback på GateWatchen eller? Leste et sted at temperatur er så som så, men åssen er det med de andre funksjonene? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Tempen er så som så ja, og de andre funksjonene fikk jeg så og si aldri brukt da jeg ikke hadde bruk for dem. Har derfor fjernet den fra kabinettet da den kun ble for pynt å regne etterhvert Lenke til kommentar
Pandemonium Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 I så fall tenker jeg at jeg dropper det. Takk for svaret! =) Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Sendte du ikke et lite hatbrev til Thermaltake er at den begynte å lekke? Hadde blitt så hissig at de hadde hørt over bygden min Flott pc ihvertfall Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 29. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2005 Ja da har det snart gått et år, og jommen meg har det gått fort heh. Maskinen lever i beste velgående den, og jeg har jo spandert ytterligere kronasjer både her og både der såååå... Prislapp totalt ? Vil helst ikke tenke på det Ville vel bare ha et lite gledesutbrudd til fordi jeg har en god og stabil maskin. Hurray Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) vi liker, vi liker utrolig fett med lysende vann og sånt nice work gixxerman *Innlegg 500 yaaay * //Sweet™ EDIT: faen Offtopic poster teller ikke,, argh.. glem det Endret 29. desember 2005 av Sweet Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2006 Kan ikke helt si at jeg liker at alle poster forsvinner etter 1 side her. Er det en elskverdig moderator/admin som kunne flyttet hele posten min til Worklogs så hadde jeg blitt veldig glad. Eneste grunnen til at jeg har tilgang er at jeg har selvsagt lagret URL'en som bookmark. Er det mulig å flytte tråden eller ikke ?Send meg gjerne pm om det inngår komplikasjoner. Jeg vil helst ha tråden i et "vanlig" miljø om dere skjønner. Jeg tror/vet at mange har lest tråden, og mange har likt min måte å legge frem stoffet på, så jeg ser hvertfall på dette som en tråd som bør få leve videre. På forhånd takk. Vi veit dere er der, men av og til må dere "desverre" hjelpe en "engel" i nød... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Pc'en er jo strengt talt bygget ett (1) år siden... Det er vel ikke så interessant lenger da? Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 12. februar 2006 Del Skrevet 12. februar 2006 Alder på denne tråden ja... Men , sikker på at du ikke vil rydde litt? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 27. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2006 Pc'en er jo strengt talt bygget ett (1) år siden... Det er vel ikke så interessant lenger da? 5593615[/snapback] Et forum er en informasjonskilde for andre. Da er det likegyldig hvor gammel tråden er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå