FosFat Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Åhhh, det kabinettet der er gud! Skulle vært flere slike tråder. Både på grunn av at det er morsomt å se på hardware, kabinett, skjerm, osv. Og på grunn av at folk som skal kjøpe seg ny maskin/hardware kan dra nytte av andre folks erfaringer! Gratulerer med ny data! Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 ååå, *misunnelig* skulle ønske jeg hadde penger til det der!! Jeg elsker følelsen av at det ligger en slipp i postkassen der det står "komplett.no" eller noe på når jeg kommer hjem.... Det er nesten et adrenalinkikk å bygge pc!! *misunnelig* Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 *Misunne GROVT* Nei, blir nok lang sommerjobb på meg denne sommeren. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Den var fin den Viss du har UV-tilsetning i vannet kan slangene få en brun farge etter hvert, og jeg tør ikke tenke på hvordan det ser ut i vannblokka Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Veldig fin post ! Og meget snaxxy pc Gratulerer så meget! Mye cash da.. Men det er som du sier, prioriteringer Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) Har tre "prosjekter" eller hva jeg skal kalle det fremover. Oppgraderinger kan det vel heller kalles. I mai skal jeg selge raptor diskene til en kompis og oppgradere til 2 x 74GB raptor istedenfor da jeg syntes at 2x 36GB blir litt for lite Så blir det 2 x 300GB Seagate S-ata så burde det holde en stund (950GB tilsammen) Så blir det nytt skjermkort til høsten, tja, kanskje to ganger ATI i AMR, vi får se. Etter det blir det en aldri så liten bestilling fra Dangerden. Litt Peltier and shit Endret 12. februar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 fin post Burde stå som eksempel på hvordan man SKAL bruke lenke og matte. V Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Grattis med ny maskin da! Ble fristet til å skaffe meg ny maskin jeg og, men jeg får vel heller klare meg med det jeg har en stund til tenker jeg. Kan ikke være for kresen heller vet du! Hvordan er skjermen i spill da? Endret 15. februar 2005 av ostenXX Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Skjermen er helt glim Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hvilket spill er det du kjører på det bildet av skjermen? Eller er det en benchmark? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 (endret) 3dMark05, og score jeg har fått er 6003 Endret 19. februar 2005 av gixxerman Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 off topic: ossen er den benq skjermen a?? vurderer og skaffe meg en slik jeg og.. ossen er bilde,etterslep og dette her??? on topic: møkk rå pc grattis må være tøfft og komme på lan med en slik en ja hehe Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Skjermen er veldig bra den, liten tilvenningsprosess for mitt vedkommende bare. Har aldri hatt flatskjerm før Trodde egentlig før jeg kjøpte maskina at den skulle være bedre. Mulig jeg hatt altfor store forventninger Blir ganske sikkert bytte av en del hardware innen et år er gått som jeg har nevnt før. Om ikke AMR til ATI kommer før utgangen av året så går jeg for Nvidias SLI Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ble nesten forelska jeg nå... Lenke til kommentar
Bunghole Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis du kjøper sinks til mosfetene, kan vi evt sette inn en 80mm jeg har liggende. Da er det gode muligheter mor å klare 3,9 gHz Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Den vifta kan du stappe en viss plass og få den til å suge luft Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 ******* for en konge pc Skulle gjerne hatt dn *misunneli* Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg ble litt fårelska i kabinettet ditt, ja Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Meget bra Håper du får glede av den nye pcen Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Har hatt stor glede av den hittil, men nå har jo den kjipe vannkjøling gått lekk. Hmm, så var skjermkortet mitt ødelagt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå