kanariz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har nå fått chippet xboxen min, er det da mulig å koble dn til internett så jeg får lastet ned flere baner brett osv osv??? Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Via pcen? Men det er jo ikke mange spill som man kan laste ned ekstra baner til, vet bare om halo Endret 28. januar 2005 av the_zombie Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Hvordan kobler jeg xboxen opp via pcen da? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvordan kobler jeg xboxen opp via pcen da? Hørt om Ukrysset link kabel Lenke til kommentar
kanariz Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 hmm jaok... har d ja;) da er det greit. noen sider dere vet om som jeg kan finne nedlastninger til xbox da? Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvis du har en router i hjemmenettverket kan du koble xbox'en direkte til denne routeren. Har du satt opp med DCHP server har xbox full støtte for dette. Da skulle det ikke være så mye mer conf'ing som må til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå