Hansy Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Går det ann??prøver å trykke zoom knappen når jeg filmer,det går ikke,gå kun å filme før man starter å filme... Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det er sånn på min Canon G3 også. Står det ikke noe i manualen? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Har ikke sett.. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Filme før en starter å filme? merkelig. Er vel vanlig på en del kamera at det ikke funker å zoome når en filmer. Og om du ikke får det til, så går det vel ikke an? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Det varierer vel endel fra kamera til kamera om man kan zoome med digitalkameraet mens man filmer. Mitt Canon S1IS kan det, men jeg har et inntrykk av at det hører til unntakene. Da jeg skulle kjøpe digitalkamera fikk jeg inntrykk av at de fleste digitalkameraene ikke tillater zoom under opptak av filmsnutter. Sjekk manualen, det står sikker der... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Det er vel ikke værre en at hvis det ikke går når du trykker zoom, så går det vel ikke da. Ihvertfall hvis du får til før opptak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå