null.sexy Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 VRÆÆÆÆÆÆL er det bare meg eller er det noen andre her som er DRITT lei chieftec. Få opp øya deres og kjøpe dere noe annet, orker ikke mer mas om chieftec. Bare måtte få utløp for litt agresjon Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 22:31, null.sexy skrev:VRÆÆÆÆÆÆL er det bare meg eller er det noen andre her som er DRITT lei chieftec. Få opp øya deres og kjøpe dere noe annet, orker ikke mer mas om chieftec.Bare måtte få utløp for litt agresjon Har du lest reglemanget? Der står at man skal oppføre seg saklig. Vil ikke si at du gjør det. Du må ha et argument. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Hva med å bruke forumet til noe skikkelig? Slike drittposter er ikke det vi trenger. Greit. Jeg godtar at du ikke liker kabinettene, men de er da gode. De er blandt de beste og mest service-vennlige som finnes på markedet. Det er jo en grunn til at alle har dem (og at du hater dem). Lenke til kommentar
steinih Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Det er mulig det er mange her på forumet som har Chieftec, meg innkludert, men for min del er grunnen til det at det er bra og at det er billig! Pluss at jeg syns det er ganske stilig! Om alle andre her i verden hadde hatt det samme vil jeg ikke bli lei meg av den grunn. Og dessuten tror jeg nok det er vel så mange som har Aopen av en eller annen grunn! Og er enig med folket over at dette er en lite seriøs tråd! Liker ikke DU Chieftec så er det ingen som hindrer deg i å kjøpe noe annet! Hva andre folk har er vel ikke din sak null.sexy? /steinih :smile: Lenke til kommentar
Tracker Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 22:31, null.sexy skrev:VRÆÆÆÆÆÆL er det bare meg eller er det noen andre her som er DRITT lei chieftec. Få opp øya deres og kjøpe dere noe annet, orker ikke mer mas om chieftec.Bare måtte få utløp for litt agresjon Vrææææl Ja Chieftec er null.sexy :smile: Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Ok, så dette er en post av Chieftec, som faktisk er identisk med null.sexy? Rart å tenke på. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg har Chieftec. Er rimelig fornøyd. Kjøpte det for et par hundringser. Har du et par argumenter, ville jeg ha tatt vel imot de... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 null.sexy Det er det beste kabbinetet eg har mekka i,og hvilket er bedre,eller er det deg det er noe galt med og ikke chieftec. Kjetil Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 22:31, null.sexy skrev:VRÆÆÆÆÆÆL er det bare meg eller er det noen andre her som er DRITT lei chieftec. Få opp øya deres og kjøpe dere noe annet, orker ikke mer mas om chieftec.Bare måtte få utløp for litt agresjon Idiot! De er veldig gode å jobbe i, det er god plass, det er god luft gjennom strømning og de er noenlunde billige! Eneste jeg har noe imot dem er at ALLE har dem! Lenke til kommentar
SpeedIT Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Eneste jeg har å utsette på dem er kanskje vekten. Ellers var dem helt ok å bygge i, oversiktlig og god plass. Og jeg har prøvd ENDEL :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Jeg kjøper meg et chieftec kabinett nå jeg. Grunnen til det er at de er billige (900kr for kab+340W) Og jeg slipper porto fordi jeg abre tar meg en tur bort på flexi-data for og hente det. Hadde egentlig mer lyst på NeonLight ,men det var utsolgt overalt. Det har faktisk innebygget vifter og viftestyring. Det følger faktisk med. EDIT: Skrev chieftec feil [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-07-21 23:44 ] Lenke til kommentar
oceana Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 at chieftech er genialt bra - kanskje de beste pr dags dato - er det ikke til å komme bort fra.... men jeg skjønner deg godt når du sier at du er lei dem,for følgelig når et kabinett er bra, så kjøper folk det, og med så mange aktive selvbyggere og casemod folk som vi har i norge, så sier det seg selv at flesteparten sitter med chieftech...:smile: litt variasjon hadde kanskje vært okay Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Hehe, han viste seg ikke mer... :smile: Lenke til kommentar
The man! Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 chieftec kassene er ganske gode og tøffe. det eneste problemet er at alle har dem og da er det ikke gøy lenger Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 jeg har Chieftec Dragon Silver og må si meg kjempefornøyd med det. - Det har kjempegode kjøleegenskaper. - Smart lagetmed tanke på "mekking" i det - Er en fryd for øyet (synes nå jeg) - kan kjøle bra selv om den støyer relativt lite Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Den 2002-06-17 17:04, The man! skrev: chieftec kassene er ganske gode og tøffe. det eneste problemet er at alle har dem og da er det ikke gøy lenger The man hva er det som er problemet om at alle har chieftec kabbinetet,det er bare bra det da,et signal på at det er et bra produkt Kjetil Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Slikt hører hjemme under "søppel". Dersom du ikke har noe konstruktivt å bidra med på denne forumgruppen, poster du ikke noe her. Tråden stenges. Jeg vet IP'n din.... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg