LtdEdFred Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Bare lurer på om det er lov til å snakke om Warez sider, bytting av CD-keys, be om hjelp til et spill, et OS eller et program du har lastet ned osv... Jeg gjorde nemlig dette på CounterStrikeCenter og jeg er nå et ørlite hakk fra å bli banna der. Kan det skje her? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Det er ikke så populært her heller.. [ Denne Melding var redigert av: enmannen på 2001-11-16 15:38 ] Lenke til kommentar
formannen Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Jeg har ikke sett noen regler eller noe sånt for det, men det er ikke mye likt på forumet. Jeg vet at noen av de som driver hardware.no med undersider (som overklokking.no osv.) bruker warez (de deler innbyrdes). De er ikke noe bedre enn oss andre. Dette vet jeg pga av jeg kjører appz og warez som er brent av en som er med å lager sidene. De burde lage en side som het warez.no Jeg tar på meg det å lage sidene... (mot lite honorar) Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Ja jeg så dem på Tg00 med den piratkopierte quaken sin. :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: _________________ W:T:F Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Jeg laget et emne der jeg spurte om noen bra warez sitez og andre måter å få tak i warez på :wink: , men emne mitt ble tatt ned ganske fort Er warez tabu her, det må vel være lov til og tipse hverandre. :sad: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Synes det er fint at WaReZ blir holdt unna forumet her. Det finnes andre steder hvor man kan diskutere slikt. En haug med "Hvor kan jeg finne" og "noen som vil trade" innlegg her hadde over tid ødelagt forumet. Hvis moderatorne for dette forumet vil godta warez håper jeg inderlig at det blir lagd en egen katalog for dette. Jeg gidder ivhertfall ikke sortere vekk alle drittungene som spør om noen kan brenne max pæin til dem. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Nei, warez er ikke lov her, heller ikke tips. Dere får heller bruke vårt gamle forum på http://www.delphi.com/hwno til dette :wink: Hardware.no har mange titalls frivillige medarbeidere, og det er sikkert noen av disse som ikke har lisenser til alt. Dette kan vi selvsagt ikke ha kontroll over. MLW Lenke til kommentar
normal Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 HAHA den var faen bra dårlig altså: "vi kan ikke holde styr på alle de nåti medarbeiderene våres derrverre du" LOL vedder på du selv har piratkopiert alt utenom BIOS-oppdateringen som var gratis Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Jeg er STOLT! Har faktisk EN GANG kjøpt og betalt for en snutt kode...men..ehr...det var til Psion/EPOC så det teller vel kanskje ikke? Lenke til kommentar
formannen Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Jeg må egentlig si meg enig med Anders. Det er litt teit å se 400 uleste emner der alle er ute etter warez. Det er litt for tåpelig. Det kan hende at kommer svære reaksjoner på dette i media også. Til slutt stenger de hele hardware.no. Det er en ting som ikke bør skje..... Hilsen Dommedagsprofeten Formannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 har vel blitt en del kommentarer på devilsown opp gjennom tida her. selv syns jeg det er helt greit, bare det ikke blir i for stor grad som noen her sier. tabu? nei.. det er jo rett og slett ikke lov! Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 må dere slutte ...det finns ikke en av oss som ikke har eller har hatt ett "ulovlig kopiert spill eller program på PC-en våres... det kaller vi warez...gamez... osv Jævla hyklere ..akkurat som de som drikker seg fulle og sier dagen etterpå på bønnemøte att de aldri har drukket eller aldri skal drikke mere, men neste helg er det likedan... hmm hvor langt skal det gå egentlig... det neste er vel att ingen av oss har fått eller lastet ned en MP3.. MP3zzzzzzzzzz Ja gutter jeg inrømmer det ... jeg laster ned både warez og mp3z og alt annet av ZZZZZZZZzzzzzzzzz :smile: soo what !!! ikke er jeg profesjonell det vil si bruker min PC i jobb og da har jeg ingen betenkeligheter med og laste ned progz og annet ZZZzzz Ja jeg mener bruker man PC i jobb og tjener på den så kan man godt betale for programmer og slikt .. slik att flere kan leve av PC-en ,men er man en hobby/fritids "surfer" syntes jeg det er ok og hente ned noen kule progz... og når det gjelder oprativ system går det får det samme...betal i jobb/ grabb it if U just are a hobbyman :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 ZAN: Det er ingen som nekter for aldri å ha hatt noe ulovlig på maskina, men trenger man absolutt diskutere dette her? Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 17. november 2001 Del Skrevet 17. november 2001 Får jeg lov og spørre hvor man kan prate WAREZ, om ikke annet godtas her. Helst en norsk side eller chatte-kanal. Ikke det at jeg ikke kan engelsk :smile: Lenke til kommentar
formannen Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Dersom du har lest trådene over ser du at vi har lov til å bruke det gamle forumet til Warez. Der kan vi norske bytte linker, filer osv. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Tror folka blir litt på deg hvis du begynner å kødde meg warez på hardware forumet i så fall Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Da bruker vi gamle forumet til sånne ting og lar det nye forumet være helt fri fra sånt!!! Jeg har ikke vært på det gamle forumet på lenge! er det mange som fortsatt skriver der eller? Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Da bruker vi gamle forumet til sånne ting og lar det nye forumet være helt fri fra sånt!!! Jeg har ikke vært på det gamle forumet på lenge! er det mange som fortsatt skriver der eller? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Stakkars de folka som prøver å holde på det gamle forumet til vanlige HW.no prat :razz: _________________ Sensurert signatur. Se den på min website :wink: [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2001-11-18 18:09 ] Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Psssss ,,,, W.....z norske sider med kule programer og spill finns det ? [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå