Gå til innhold

Warez på hardware forumet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett noen regler eller noe sånt for det, men det er ikke mye likt på forumet. Jeg vet at noen av de som driver hardware.no med undersider (som overklokking.no osv.) bruker warez (de deler innbyrdes). De er ikke noe bedre enn oss andre. Dette vet jeg pga av jeg kjører appz og warez som er brent av en som er med å lager sidene. De burde lage en side som het warez.no

Jeg tar på meg det å lage sidene...

(mot lite honorar)

Lenke til kommentar

Synes det er fint at WaReZ blir holdt unna forumet her. Det finnes andre steder hvor man kan diskutere slikt. En haug med "Hvor kan jeg finne" og "noen som vil trade" innlegg her hadde over tid ødelagt forumet.

Hvis moderatorne for dette forumet vil godta warez håper jeg inderlig at det blir lagd en egen katalog for dette. Jeg gidder ivhertfall ikke sortere vekk alle drittungene som spør om noen kan brenne max pæin til dem.

Lenke til kommentar

Jeg må egentlig si meg enig med Anders. Det er litt teit å se 400 uleste emner der alle er ute etter warez. Det er litt for tåpelig. Det kan hende at kommer svære reaksjoner på dette i media også. Til slutt stenger de hele hardware.no. Det er en ting som ikke bør skje.....

Hilsen

Dommedagsprofeten Formannen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

har vel blitt en del kommentarer på devilsown opp gjennom tida her. selv syns jeg det er helt greit, bare det ikke blir i for stor grad som noen her sier. tabu? nei.. det er jo rett og slett ikke lov!

Lenke til kommentar

må dere slutte ...det finns ikke en av oss som ikke har eller har hatt ett "ulovlig kopiert spill eller program på PC-en våres... det kaller vi warez...gamez... osv

Jævla hyklere ..akkurat som de som drikker seg fulle og sier dagen etterpå på bønnemøte att de aldri har drukket eller aldri skal drikke mere, men neste helg er det likedan...

hmm hvor langt skal det gå egentlig...

det neste er vel att ingen av oss har fått eller lastet ned en MP3.. MP3zzzzzzzzzz

Ja gutter jeg inrømmer det ...

jeg laster ned både warez og mp3z

og alt annet av ZZZZZZZZzzzzzzzzz :smile:

soo what !!!

ikke er jeg profesjonell det vil si bruker min PC i jobb og da har jeg ingen betenkeligheter med og laste ned progz og annet ZZZzzz

Ja jeg mener bruker man PC i jobb og tjener på den så kan man godt betale for programmer og slikt ..

slik att flere kan leve av PC-en ,men er man en hobby/fritids "surfer" syntes jeg det er ok og hente ned noen kule progz...

og når det gjelder oprativ system går det får det samme...betal i jobb/ grabb it if U just are a hobbyman :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...