Abruzzi Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hei! Vet man kan legge til en del ting i blogger! Noen som hvet hvor man kan finne sånne ting? Jeg har funnet ut site meter som teller besøkende å slik men vil ha noe mer som fyller opp og gjør bloggen artig. Endret 28. januar 2005 av oleeid Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 du tenker vel mer på "hva kan jeg ha på en webside"... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Regner med han tenker på Blogger-tjenesten. Eller? Da burde du kanskje endre emnetittel til stor bokstav ("Ting man kan legge til i Blogger!") Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Ja det er det jeg mener det som du sier PoleCat! Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hehe, da så. husk å vær spesifik! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Har fått lagt til et tag board nå. Link: http://scandiblog.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Det der er ikke bloggen jeg kommer til å beholde bare så dere vet det. Har tenkt til å arbeide med noe eget sanrt men har ikke tid nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå