tare123 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) #bruk en emnetittel som beskriver tråden best mulig. Brudd på 3-ord-regelen (se retningslinjene) vil vanligvis føre til stengt tråd, men da det har kommet flere svar velger jeg å la den forbli åpen.# ok...har ett problem, jeg kjøpte mx510 å innstallerte musdrivern..den funka helt fint,,helt til musa plutselig begynte å flytte seg selv opp til venstre hjørne helt av seg selv ....det skjer sånn av å til, å det er jævli irreterende. men det skjer ikke i spill da ,men når jeg spiller så er mus sensitiviteten helt fucka.. spiller en del cs, å der bruker jeg 3.7 sense, men, av å til så reagerer ikke musa samme hvor mye sens jeg skrur på er det musa mi som suger ultimat, eller er det noe innstillinger her ? jeg har også ett logitech tastatur...med en driver som jeg også innstalerte, vet ikke sikkert om problemene oppstod etter denne innstallasjonen men,.. alt er helt nytt..så jeg forstår ikke at det kan være noe skader her.. takker for alle innskudd :!: Endret 28. januar 2005 av It's me Lenke til kommentar
Launch Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Har ingen problemer med den musen selv, har du siste driveren (9.80)? Se etter om det er støv eller noe som blokkerer litt for lyset under. Endret 28. januar 2005 av Launch Lenke til kommentar
audhage Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har samme musa og et Logitech tastatur. Det er ikke mx510 det er et problem med. Om det heller ikke er noen feil med instillingine dine tror jeg du har fått et defekt produkt. For her er musa helt KNALL. Men stoø aldri for mye på meg. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 instaler nye drivere da det måtte jeg gjøre da de scrolle knappene slutta og funke hos meg Lenke til kommentar
tare123 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 hm, nye drivere ? hvor får jeg tak i det da ? jeg var inne på logitech å lasta ned innstall fila til den drivern som sto der, (til mx510) men det var akkurat samme drivern jeg har fra før,,,, Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 har brukt mx510 siden den kom ut og har ikke hatt noe som kan antyde til å ligne på et problem Bruker heller ikke logitech driverne, bruker kun de interne xp driverne.. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg fikk og samme drivern jeg hadde fra før men det funka nå forde om Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Skjer dette når du "ALT+TAB'er " ut ifra spill? For det kan skje med hvilken som hels mus Lenke til kommentar
tare123 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 hm...bruker veldig ofte den "alt+tab" ja, men det skjer ikke nødvendig vis da, nei.. veldig rart, det skjer ikke så ofte heller..men av å til..å det er jævli irreterende Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Last ned mw_advanced også fra driver-nettstedet til logitech. Den har en del avanserte innstillinger spesielt designet for spillere. Den har bl.a. automatisk detection av spill, slik at man kan ha én innstilling i spill og én i windows. Samtidig kan den "nullstille" den, for noen, funky mouseware-feelingen (mange kommenterer aksellerasjonen den medfører, den er ikke helt lik windows'). Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Må være noe feil med din MX510 eller at den ikke fungerer med musematta. Har hatt både MX500/510, begge funket bra! MX510 uten lodd anbefales. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Funker helt fint for meg! MX510 er en knallmus.. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du verden for en dårlig topic ... raportert. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Last ned mw_advanced også fra driver-nettstedet til logitech. Den har en del avanserte innstillinger spesielt designet for spillere. Den har bl.a. automatisk detection av spill, slik at man kan ha én innstilling i spill og én i windows. Samtidig kan den "nullstille" den, for noen, funky mouseware-feelingen (mange kommenterer aksellerasjonen den medfører, den er ikke helt lik windows'). Prøvde mwadvanced, men hvordan stiller man sens for de forskjellige spillene? Hvordan får man opp spillene som er detected?? Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Dette er litt off-topic, men jeg kan ikke si jeg ser hva som er galt med dette topicet. Det kommer jo fram hva som er problemet. Og det er jo brukt tre ord for å beskrive problemet og et dobbeltord som forslag til problem. Har mx510 selv og er usikker på hva som kan være galt. Men jeg vil uansett anbefale å kjøpe en ny musematte om du har en dårlig en. Har Steelpad 4D og den funker perfekt for meg. Men det finnes andre gode alternativer om du har "special needs" Lenke til kommentar
Launch Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Dårlig underlag fører som oftest bare til dårlig respons på optiske mus, men det er jo en liten mulighet... Bruker min rett på PC bordet nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå