Gå til innhold

Problemer med mx510 - driverproblemer?

Anbefalte innlegg

#bruk en emnetittel som beskriver tråden best mulig. Brudd på 3-ord-regelen (se retningslinjene) vil vanligvis føre til stengt tråd, men da det har kommet flere svar velger jeg å la den forbli åpen.#

ok...har ett problem, jeg kjøpte mx510 å innstallerte musdrivern..den funka helt fint,,helt til musa plutselig begynte å flytte seg selv opp til venstre hjørne helt av seg selv ....det skjer sånn av å til, å det er jævli irreterende. men det skjer ikke i spill da ,men når jeg spiller så er mus sensitiviteten helt fucka.. spiller en del cs, å der bruker jeg 3.7 sense, men, av å til så reagerer ikke musa samme hvor mye sens jeg skrur på :(

er det musa mi som suger ultimat, eller er det noe innstillinger her ?

jeg har også ett logitech tastatur...med en driver som jeg også innstalerte, vet ikke sikkert om problemene oppstod etter denne innstallasjonen men,..

alt er helt nytt..så jeg forstår ikke at det kan være noe skader her.. :hmm:

takker for alle innskudd :!:

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned mw_advanced også fra driver-nettstedet til logitech. Den har en del avanserte innstillinger spesielt designet for spillere. Den har bl.a. automatisk detection av spill, slik at man kan ha én innstilling i spill og én i windows. Samtidig kan den "nullstille" den, for noen, funky mouseware-feelingen (mange kommenterer aksellerasjonen den medfører, den er ikke helt lik windows').

Lenke til kommentar
Last ned mw_advanced også fra driver-nettstedet til logitech. Den har en del avanserte innstillinger spesielt designet for spillere. Den har bl.a. automatisk detection av spill, slik at man kan ha én innstilling i spill og én i windows. Samtidig kan den "nullstille" den, for noen, funky mouseware-feelingen (mange kommenterer aksellerasjonen den medfører, den er ikke helt lik windows').

Prøvde mwadvanced, men hvordan stiller man sens for de forskjellige spillene? Hvordan får man opp spillene som er detected??

Lenke til kommentar

Dette er litt off-topic, men jeg kan ikke si jeg ser hva som er galt med dette topicet. Det kommer jo fram hva som er problemet. Og det er jo brukt tre ord for å beskrive problemet og et dobbeltord som forslag til problem.

Har mx510 selv og er usikker på hva som kan være galt. Men jeg vil uansett anbefale å kjøpe en ny musematte om du har en dårlig en.

Har Steelpad 4D og den funker perfekt for meg.

Men det finnes andre gode alternativer om du har "special needs" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...