BrukerSlettet Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Går det an i fikse på packetloss? hvordan isåfall? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) packetloss i internt nettverk bunner som regel i en eller flere følgende faktorer: * Gåent nettverkskort * Dårlig kabling * Dårlig switch / hub * Feilkonfigurasjon av switch Fint om du kunne komme med mer info. Er det internt i nettverket du får packetloss eller er det ut mot internett? Endret 28. januar 2005 av JKJK Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Går det an i fikse på packetloss? Ja.hvordan isåfall? Forbedre overføringen. Endret 28. januar 2005 av sveinsel Lenke til kommentar
schox Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvis dette er for WLAN/Wifi kan du se denne tråden: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=344842 Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Fint om du kunne komme med mer info. Er det internt i nettverket du får packetloss eller er det ut mot internett? Får det mens jeg spiller på nettet. Skjer ca etter 1 minutt eller noe ... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) såfremt at du ikke har problemer med packetloss innad i LAN'et er det mest trolig ISP eller den serveren du spiller mot som er problemet, evt routingen ISP'en din bruker mot andre land hvis du spiller på utenlandske servere. edit: Det kan såklart også være softwarerelatert, som f.eks. brannmurkonfigruasjon osv. Endret 29. januar 2005 av JKJK Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ethereal last ned det da kan du sjekke om det hvor mange pakker som er error på og så er det starte og bytte ut for og teste Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Enig med ranvik. Har man grunnkunnskapen inne når det gjelder protokoller og lignende er det utrolig hva man kan finne ut med ethereal. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Hvis dette er for WLAN/Wifi kan du se denne tråden:http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=344842 Slet mye med dette før, og linken du har lagt ved funket i allefall for meg. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 5. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2005 Kan noen sende meg linken slik at jeg begynner å laste ned med engang? Siden ble litt for avansert for lille meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå