ElMo,- Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Det dreier seg om en såkalt Preview-versjon (build 1289) som skal være stabil og fungere OK. her kan du få mer info.. kilde: www.itavisen.no old news ? Endret 28. januar 2005 av ElMo,- Lenke til kommentar
MeG^ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 har prøvd den og kan si meg fornøyd, faktisk forbedringer til vanlig 32bit XP Pro. VELDIG BRA. Går rask som bare d. bare eg tenke på å trykke på Min Datamaskin så dukker ruten opp Har hatt litt problemer med å installere nForce3 drivere, men fikk d til uten at d blei for vanskelig, men men.... Eneste som mangle er at resten av softwareverden legger om til 64bit, da blir d andre boller da Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 noen bør røske litt i gutta boys som snekkrer drivere før WinXP64 blir aktuell.. lastet den ned i høst en gang og prøvde den men. kom absolut ingen vei pga mangel på drivere og kompatible 64bit programmer. Har sjekket i det siste og problemet er fremdeles gjeldende. Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 syns det var litt stor fil ja... 2 timer nedlasting Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 tror ikke jeg prøver meg på noen "beta versjon" fra windows jeg Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 har lest at den er mindre feil i systemet men det er sikkert fortsatt mye feil som må rettes på Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 32bits virus funker vel ikke så bra på den heller? Lenke til kommentar
Kozesmurf Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Prøvde noen.. Norton var død hos meg + diverse andre programmer så når eg prøvde dette var det meste relatovt dødt. I tillegg til mangel på drivere så sitter en litt parkert Lenke til kommentar
ElMo,- Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 det er kommet et VIRUS til 64 windows les mer om saken her Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 noen som tror det er sannsynlig at beta keyen vil fungere på den ferdige versionen når den kommer? Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 hei, jeg er ikke enig med det folk sier. denne windows xp versjonen trenger uten tvil flere forbedinger. flere bugs plagde meg dessverre så mye etter kort tid at jeg måtte legge inn gamle windows igjen.. beklager microsoft! cd key til denne versjonen: Q3CQM-HJGR6-XMX4M-WDYF4-GQ9D8 (dette var den jeg fikk, den er sikkert lik for alle....) hvis dette blir sett på som ulovlig så beklager jeg;) musa Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Dette har vel fint lite med overklokking å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg