The President Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg opplever for tiden noe meget ubehagelig. Når jeg sitter å hører på musikk, så kommer det plutselig sprakelyd (type sprrrk) i høytalerne. Ikke lange lyder, men korte "burster". Dette skjer dog kun når jeg skriver på tastaturet (der var det en igjen) og dette er utrolig irriterende.... Jeg regner med at det er en krasj mellom tastatur og lydkort el. men jeg får ikke fikset det. Har prøvd å bytte driver, men null funk! Noen ideer? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 28. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2005 avinstallere drivere til tastaturet? kanskje det gjør saken.. Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 29. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Er det SB Audigy Lydkort du har så var det at jeg brukte PS/2 grensesnitt hjalp og bytte til usb, da ble alt knitring borte hos meg. Lenke til kommentar
The President Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2005 Er det SB Audigy Lydkort du har så var det at jeg brukte PS/2 grensesnitt hjalp og bytte til usb, da ble alt knitring borte hos meg. Weee.... funka jo Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå