Gå til innhold

Whitebox har stjålet 14.000,- av meg!

Anbefalte innlegg

Værsågod folkens, bare til å handle hos Whitebox. Det er ærlig og redelig mennesker som setter service i høysete. :no: Jeg er heldig dersom jeg ser pengene mine igjen om et år etter at saken har vært igjennom x antall høringer hos Forbrukerrådet og Forbrukertvistutvalget! Tar gjerne imot råd fra andre i samme båt. Les mitt brev til Forbrukerrådet her!

Klage_p__Whitebox_Data_Systems_redigert.doc

Endret av mortengjerstad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si annet enn at du har retten på din side!

Maken til så dårlig service har jeg nesten aldri sett før!

Kunne det vært en ide å kontakte "TV2 hjelper deg"?

Uansett, lykke til med saken!

Får håpe du får pengene og vel så det tilbake!

Lenke til kommentar

40 brukere leser emnet. I allefall ikke god reklame for Whitebox, men det er jo ikke noe nytt. Det er jo klart at et par uker ikke er holdbart, men å velge å anmelde dem etter en uke er vel å ta litt hardt i? Det er jo ikke akkurat noen nyhet at whitebox er trege. Du får nok pengene skal du se. Har ikke inntrykk av at de er SÅ useriøse.

Endret av lodott
Lenke til kommentar

Enig med sjefern, det har kun gått 7 dager siden du overførte pengene til whitebox, 5 dager etter retur av varen, det kaller jeg utålmodig. Hadde du ikke hørt noe fra dem på en uke eller to så har jeg forstått deg, men det har tross alt ikke gått så mange dager siden du returnerte den.

Hendelseforløp : 20.1.05 du betaler for varen.

20.1.05 Du mottar varen personlig på esso av whitebox.

21.1.05 Du leverer varen tilbake på esso til whitebox.

?.1.05 Whitebox tabber seg ut og sier at du skal få pengene 24.01.05

24.01.05 Du får noia fordi at whitebox forteller deg at det kan tid å få pengene.

Hadde det vært meg så hadde jeg smurt meg med tålmodighet, regner med at du får pengene etter vært , husk det tar litt tid å få overført penger fra bank.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Ville nok ha ventet en uke eller to før jeg forfulgte det lenger om jeg var deg. Men da ville jeg ha gått rett til politiet. Det hender de "driter i" lignende saker, gjerne når det er snakk om småpenger (under 5000 tenker jeg), men den summen du har betalt (/fått frastjålet) vil de nok ta den litt seriøst, uten at jeg kan garantere noe..

Lenke til kommentar

Joa forstår godt at du får helt noia, men vent litt før du stresser alt for mye.

Anbefaler også at du endrer topic da den er litt misvisende pr dags dato, du har tross alt ikke fått noen indikasjoner på at de ønsker å stjele de 14.000 kronene fra deg i og med at du har fått kreditnota og andre papirer fra dem.

Neida, det kommer til å ordne seg, bare vent du så går alt bra :thumbup:

Lenke til kommentar
En ting jeg syntes er litt rart er måten du fikk levert varen på, og returnert den. Har de ikke noe eget utsalgssted? Virker rart å møte en person ved en bensinstasjon...

Whitebox driver 15km fra Hønefoss. Rask levering ?

Lenke til kommentar

Må si at topic din er på jordet det har gått noen dager og du begynner allerede å klage..De har ikke stjålet 14000,- av deg da du ga dem bort frivillig når du hentet varen på en besinstasjon, men kan heller betrakte det for at de ikke har betalt deg for varen du har levert tilbake.. Går det mer en enn mnd så kan du vel begynne å betrakte det for en svindel

Vent iallefall 2 uker før du begynner, går du til politiet og anmelder en slik sak uten at Whitebox får forklart seg, så tvilerjeg på at politiet i det hele tatt bryr seg om denne saken.

Har selv handlet med Whitebox og kommer sikkert aldri til å handle med de igjen, da det tok snart et halvår før min maskin var komplett slik jeg hadde bestilt den..

Men at dere møttes på en bensinstasjon for å bytte vare mot kontanter hørte jo svært suspekt ut da, ren og skjær mafiastil... Har de ikke et lokaler du kan ta turen til da ??

Håper det ordner seg for deg og jeg regner med at Whitebox kommer til å ordne opp i dette da det er snakk om et svært lite beløp.. Og at Whitebox ikke vil ha bråk over små penger..

Mvh

Rscue

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...