DrErling Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Har montert en iPAQ m/"Kirrio" gps i bilen. For å kunne bruke denne iPAQ`en i en annen bil har jeg anskaffet en ekstern antenne, en såkalt re-radiator, altså en antenne som står på bilens tak som aktivt forsterker signalet frem til en ny antenne som er beregnet for å stå inntil (ved siden av) den "interne" gps antenna. Jeg lurer rett og slett på om det er mulig å koble denne "re-radiatoren" direkte til den 6pins mini-DIN ((type D) --> http://www.hispamiga.org/images/pteclado.jpg ) ...kontakten som kommer ut ifra GPS modulen på iPAQ. Mulig problem: Signalet fra re-radiatoren ("GPS Radiater VRA-30") er så sterkt at det ikke kan kobles rett på inngangen på Kirrio GPS modulen. Har jeg rett i denne antagelsen, eller går det an å "gå rundt" det evt problemet (hvis det i det hele tatt er et problem da selvfølgelig) DrE Endret 28. januar 2005 av DrErling Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Ingen som har vært borti problemstillingen, eller som har en tanke å dele? DrE Lenke til kommentar
stue Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Anbefaler deg å gå til www.gps.no, og spørre der. Mer vet jeg ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå