Gå til innhold

Hvordan ligger det an med min hjemmeside nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes siden din ser veldig bra ut jeg, den eneste jeg kan trekke ned er menyen din, den er veldig dårlig i forhold til resten av siden.

For det første så er teksten på menyen stilt til høyre, selv synes jeg det ville sett mye bedre ut om de var sentrerte. For det andre så ser det ikke så bra ut når det er en så stor skille mellom banneren og menyen, og menyen og innholdet på siden. Jeg synes menyen burde vært rett under banneren, atskilt med en border over og under.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at bakgrunnen må vekk, menyen må gjøres mer som en del av sida. Prøv å lag den like lang som innholds divven (i ditt tilfelle en tabell) og ikke ha så mye luft rundt den.

Headeren var stort sett grei den, men jeg liker ikke fargene på resten av sida. Er veldig triste og lite innbydende. Alt det tullet du ha under tabellen må vekk. Det skaper en følelse av rot og passer ikke inn.

Jeg synes alt i alt dette ligner mye på php.nuke sine grusomme layouts, så, ja, jeg likte det lite.

Endret av am3k
Lenke til kommentar

Ingardj: Har du sett på de andre skalla?

Layouten er satt opp i forhold til at portalen inneholder mange dynamiske funksjoner og moduler. Uten kolonner er det vanskelig å få frem budskapet på en oversiktlig måte. Kan du fortelle litt mer om hvilken alternativ layout som kan passe bedre?

PS: Se den originale layouten her: www.soopportal.org

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...