Toset Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Noen som har prøvd å legge en neonwire i den buen foran på et Chieftec Dragon midi? Jeg mener den buen rundt de rillene foran nede, litt vanskelig å forklare. Skal ikke ha wiren i rillene, men buen rundt de. Noen som har prøvd dette? Funker det/er det tøft? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 det er blitt gjort ja... se på arkivene til http://www.virtual-hideout.net (tror jeg), syntes ikke d var så tøft tho:P Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 21:54, dominizer skrev:Noen som har prøvd å legge en neonwire i den buen foran på et Chieftec Dragon midi? Jeg mener den buen rundt de rillene foran nede, litt vanskelig å forklare. Skal ikke ha wiren i rillene, men buen rundt de. Noen som har prøvd dette? Funker det/er det tøft? En kamerat av meg har gjort det og det funker fint. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg har også gjort det, men jeg har brukt neontape Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 ingen som kan presentere noen bilder av herligheten? Lenke til kommentar
Toset Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Nå er blå neonwire bestilt fra Microplex :smile: Legger inn bilder når jeg har fått montert den! Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hei! Jeg monterte neonwire nederst i fronten. Ta en titt på http://home.no.net/ptolsen/neonwire.htm Var det noe slik du hadde tenkt deg? Tommy Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 ja på en måte, men det ser ut som det må være veldig mørkt i rommet før det vises. Stemmer dette? Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 HEi. Ja det kan da ikke være så veldig lyst..Men jeg kan jo også Se det i vanlig dagslys.Det kommer også litt på hvilken vinkel man ser på kabinettet..hvis man ser det forfra så ser man det lyser da. Hvis du lurer på hvordan jeg monterte det, så limte jeg bare neonwiren fast bak på dekselet...laget fire rader.. Min mening er at det ble litt "kuult" Tommy Lenke til kommentar
Toset Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Hmm... Jeg tenkte egentlig å ha neonwiren på utsiden av kabinettet, men det er kanskje stiligere å ha den rett innenfor de rillene? Eller? Var litt tøft det du hadde though. Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hei. Ja det blir vel litt klompete og ha det på utsiden.. Men jeg vet ikke hvordan det kunne ha vært med neontape på utsiden da.. Tommy Lenke til kommentar
Toset Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Klumpete? Legger jo neonwiren inni rillene foran i kabinettet. Blir nok kuuuuult Lenke til kommentar
Toset Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Hehe. Fikk neonwiren idag! :smile: Konge! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Men den rekker ikke hele veien rundt uten at en kutter og skøter på en ledningsbit. Da mener jeg at rillen i døra også skal være dekket av wiren. Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-21 00:20, dominizer skrev:Hehe. Fikk neonwiren idag! :smile: Konge! Har du mulighet til og legge ut noen bilder eller?? Kunne jo ha vært fint og se hvordan du gjorde det.. Tommy Lenke til kommentar
Toset Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Har ikke noe digitalkamera eller webkamera, men kan gå på raid hos en kompis kanskje. Vet en som har et liggende et sted. Skal se hva jeg får til. P.S. Hele rillen er ikke dekket, bare buen rundt. Fikk det til fint uten noe kutting eller skjøting av noe slag. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Jeg har brukt neontape...det ble najs Lenke til kommentar
Toset Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Har du noen bilder? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: drbass skrev (2002-06-21 10:16):Jeg har brukt neontape...det ble najs Pls gi oss bilder! Har bestandig lurt på hvordan det ville se ut med tape... Lenke til kommentar
FjongeFinn Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Er neontapen noe bra/lyser den bedre enn neonwiren? Ps. Drittøft med wiren bar rillene på cieftec. Har min wire i fronten på dekslet(slik som mircoplex viser). Men bak var mye kulere! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå