aspyr Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg sitter her med en shuttle som jeg har kjøpt en transparent deksel til. Jeg vil pusse den så det blir en slags frostet effekt. Hva skal jeg bruke til å pusse med ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kommer jo ann på hvor grovt du vil ha frosten.. Men jeg tipper rundt 500! Men hvorfor kjøper du ikke bare en frostspray? Du finner dem på en helt vanlig hobbybutikk. Billige er dem og.. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Kommer det noe lys gjennom den sprayen da ? Skal ha kalde katoder nemlig Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kommer det noe lys gjennom den sprayen da ?Skal ha kalde katoder nemlig Ja, det gjør det. Og det er utrolig hvor ekte det faktisk ser ut! Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Vil ikke frostsprayen slites av fort? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det er det nok du som bestemmer, viss du ikke klår på det hele tia og lar det være i fred kan det nok være der ganske lenge. Jeg har frostspray på vinduet mitt, den har vært der sia jul for 2 år si. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Og dessuten er det jo fullt mulig å ta et lag til med spray ettersom tiden går.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Hadde det kanskje funket med et lag med klarlakk oppå? Eller blir det en dårlig bieffekt med det? Lenke til kommentar
PoW Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Metku har en mod-guide til hvordan man skal få den effekten Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Finnes sånn frost plastfilm man kan legge på glass. De selger det på IKEA til bruk på baderomsvinduer o.l. Billig er den også! Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg fant ut av jeg kjøper sotningsfilm fra bilxtra istedenfor. (får nok litt rabatter siden bilverkstedet til fatters har avtale med de ) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Du kan bruke klar lakk tror det funker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå