IvanB Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har et MSI K8N NEO hovedkort. Vet det skal være mulig å laste ned en "update monitor" eller noe sånt for å følge med på oppgraderinger på dette. Har søkt litt på nettet etter dette (også på MSI sin side) uten å finne denne funksjonaliteten. Er det noen som vet hvordan jeg finner det? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Programmet heter Live Update. Du stiller inn intervaller for hvor ofte du vil den skal sjekke etter oppdateringer. F.eks. at den skal sjekke etter oppdateringer hver søndag kl. 13.00. Hvis det er noe nytt får du en liste, og kan velge hva du vil laste ned og oppdatere. Endret 28. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
IvanB Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Tusen takk. Har du linken til dette programmet? Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tusen takk. Har du linken til dette programmet? Det ligger på cd'en som fulgte med hovedkortet.... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du får også lastet det ned fra hjemmesiden til MSI. Lenke til kommentar
HAG Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 MSI LiveUpdate er her: http://us-download.msi.com.tw/support/swr_.../LiveUpdate.zip LiveUpdate på CD'en er kanskje "gammel" prøvestarta min K8N Diamond maskin igår, la på update fra CD og det første den fant var nyere utgave Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Vet noen om man kan laste ned oppgraderinger til dette kortet uten bruk av Liveupdate? Tenkt å kjøpe kortet, men ville ikke ha tilgang til nettet på den PCen. Dermed må jeg selv kunne sjekke og laste ned oppdateringer til bios m.m. manuelt, og så ta med filene hjem til PCen. Ellers så må PCen på kjøretur til nærmeste nettoppkobling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå