melli123 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg har sett litt rundt omkring på mobiler, og syntes Nokia 6610i hørtes fristende ut. Det så ut som om denne hadde det meste som jeg trenger, som 1. Telefonbokkapasitet 500 navn & numre 2. Antall linjer 8 3. fint at den ikke er så tung: Vekt 87 g 4. FM-radio 5. ser ikke så stygg ut heller Er dette et greit valg? noen som har noen erfaringer? Lenke til kommentar
duppi Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det er en helt ok telefon hvis man ikke skal ha allverden av funksjoner..... men du skal ikke kreve mye av skjerm og kamera..... Det er en enkel og grei telefon Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg ville heller anbefalt deg å se på SE K500i og Nokia 3220. Disse er ca. 200 kr dyrere, men har _mye_ bedre skjerm og mye bedre kamera. Dette utgjør en stor forskjell når det kommer til brukervennlighet og følelsen av å bruke en god mobil. Det er selvfølgelig en smaksak, men jeg har aldri likt Nokia 6610i noe særlig. Når det er sagt; denne tråden er postet i feil seksjon og flyttes til "Hjelp til kjøp av telefon". Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg ser du annbefaler k500i eller 3220, men det bare det at jeg synes 6610 modellene er fine, design messig tenker jeg på nå. For meg blir 3220 sånn "leketelefon" design på, men innholdet kan godt være bedre enn 6610, for det vet jeg ingenting om, men designmessig. Men hvis jeg skal gå tilbake til 6610i da. det dere sier er at skjermen ikke er noe god?kamera trenger jeg ikke, så da kan jeg knaskje heller kjøpe en brukt 6610 istedenfor å bruke masse penger på en i modell? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg ser du annbefaler k500i eller 3220, men det bare det at jeg synes 6610 modellene er fine, design messig tenker jeg på nå. For meg blir 3220 sånn "leketelefon" design på, men innholdet kan godt være bedre enn 6610, for det vet jeg ingenting om, men designmessig. Men hvis jeg skal gå tilbake til 6610i da. det dere sier er at skjermen ikke er noe god?kamera trenger jeg ikke, så da kan jeg knaskje heller kjøpe en brukt 6610 istedenfor å bruke masse penger på en i modell? Masse penger? På 6610i? Tror 6610i er en av de enkleste og billigste modellene på markedet nå, så det blir vanskelig for deg å finne noe billigere tror jeg! Dessuten er nok ikke 6610 i salg lenger. Men over till 6610i; det er helt grei mobil uten de mest funksjonsmessige egenskapene. Skjermen er OK den(men bare det), men menyen kan til tider være litt treg å manøvrere seg rundt i! Krever du ikke mye av funksjoner er 6610i et ypperlig valg! Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 ja, og det var akkuratt derfor jeg tenkte på 6610. Denne har akkuratt passe med funksjoner, og samme design. Du har nok rett i at den ikke er i salg lengre, men på qxl skal jeg sikkert klare å finne en hvis jeg skjekker innimellom. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Kjøp deg heller en 6610i, prisforskjellen er minimal! Tror faktisk den kosta mindre enn 6610 en stund Bare de at den ikke har minnekortfunksjon som gjør den til en litt udugelig tlf.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Bare de at den ikke har minnekortfunksjon som gjør den til en litt udugelig tlf.. Jaha? Telefoner som f.eks D500 kunne godt hatt minnekort, men personer som kjøper/har 6610i trenger neppe det. Den er ikke beregnet på folk med behov for minnekort. VgaR: 6610i har 4mb minne, 6610 har bare 1mb, og 6610i har kamera. Selv om du ikke trenger kamera så kan det jo være fint å ha bilder av venner og kjære osv. 6610i er et godt valg, til tross for at det finnes bedre skjermer der ute, ikke alle trenger så utrolig bra skjerm heller. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Bare de at den ikke har minnekortfunksjon som gjør den til en litt udugelig tlf.. Riktig som "Redline_" sier; hva skal du med minne når du ikke har funksjoner som krever det? 6610i har ikke mp3-spiller, ikke videoavspiller og heller ikke godt kamera som krever mye minne, dermed er 4mb nok. For å være litt pirkete kan jeg legge til at 6610 ikke har 1MB minne men 625KB. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) 6610i har ir, vet ikke om 3220 har det, for meg er dette viktig. ellers har den plass til masse smser, glimrende sms-funksjonalitet generelt, veldig pålitelig telefon, har hatt den et år, gått mange ganger i bakken uten noen problemer. videre er batteriet meget bra etter min mening har også lagt inn noen programmer; email, worldtime, "kompass" osv. kalenderen er også god Endret 6. februar 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 6610i har ir, vet ikke om 3220 har det, for meg er dette viktig. 3220 har ikke ir. har hatt den et år, gått mange ganger i bakken uten noen problemer. Har du hatt 6610i i ett år? Rart, den har ikke vært ute så lenge. VgaR: Bestemt deg for noe? Valgt 6610i? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 6610i har ir, vet ikke om 3220 har det, for meg er dette viktig. 3220 har ikke ir. har hatt den et år, gått mange ganger i bakken uten noen problemer. Har du hatt 6610i i ett år? Rart, den har ikke vært ute så lenge. VgaR: Bestemt deg for noe? Valgt 6610i? et år om 3 måneder kanskje men med bruken min er den sikkert par år gammel allerede Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Pluss og minus: + for: god batterilevetid, radio(lyden er ikke så veldig god men), morsomt spill (bounce hehe), konverteringsprogram, gode taster. - for: at telefonen har tendens til å henge seg, Infrarød funker ikke (ikkke min hvertfall), kameraet er ikke all verdens, slår seg plutselig av, ikke mulighet for rutenett i menyen, treg. Mine erfaringer er at telefonen kan slå seg av selv om batteri er fulladet. Skjermen blir bare svart og man må slå telefonen på igjen. Er ikke alltid det funker så da må man ta ut og inn sim-kort. Dette skjedde med min 6610 ofte. Nå har den sovna for godt. Håper dette hjalp.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 - for: at telefonen har tendens til å henge seg, Infrarød funker ikke (ikkke min hvertfall), kameraet er ikke all verdens, slår seg plutselig av, ikke mulighet for rutenett i menyen, treg. henger seg aldri hos meg, er veldig rask og responsiv faktisk, men ikke like rask som nokia 2600 som er lynrask i forhold har aldri hatt problemer med ir man kan velge rutenett i menyen dersom man ønsker det Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har hvertfall bladd gjennom alle innstillengene på tefoenen og aldri funnet rutenett. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Pluss og minus: - for: Infrarød funker ikke (ikkke min hvertfall) Sant, kan bare sende kontakter og slikt. Typisk med Nokia's Series 40 mobiler. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har hvertfall bladd gjennom alle innstillengene på tefoenen og aldri funnet rutenett. alle er vel å overdrive? trykk meny og 553 at det ser ut som dass er en annen ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå