olear Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 uten å starte noen flamewar:olear - hva gjør du i tråden til en nybegynner som trenger en distro for en ftpserver hvis du ikke vil ta hensyn til hans kunnskapsnivå? Vel, han lurte på hvilke "server" distroe han skal bruke, og jeg sa min mening. Kan jo ikke anbefale noe jeg ikke tror på (Debian/Slackware er jo egentlig ikke så vanskelig å bruke, men såklart hvis man har brukt Windows hele livet så kan det kanskje bli litt vanskelig). Hvis man først har tenkt å prøve å sette opp en server så kan man like godt hoppe i det og kjøre noe annet en GUI-baserte distroer. Vel, dette er min mening. Sikkert noen som ikke er enig med meg. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Eg har brukt windows i helle mitt liv. Det er derfor eg ber om noe enkelt. Så da går eg for fedora. For dette systemet virker ikkje så avansert som SuSe og dei andre. Endret 29. januar 2005 av eddielie30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå