Aalton Skrevet 10. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Dj Ravi, har ikke blitt nevnt etter hva jeg skjønner Cast svært populær med Kela for tiden. D-Nico ------- " ------- Edit: Har det kommet noen nye grupper eller artister i vår norske rappe verden? Endret 10. mai 2005 av Omy Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Nerri Fjæra - Hiphop fra lofoten, ikke så seriøst men utrolig arti. JFK - Fra Gravdal i lofoten, litt mer seriøst enn Nerri Fjæra. (Også kjent som Gravdal Gangsters ) Kompani 69 - Rap fra Harstad. Edit: JFK og Nerri Fjæra finner dere på Urørt Endret 10. mai 2005 av Pasient- Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 http://www.apocalypz.com/ I denne sammenhengen burde jo nesten Odin "$moke" Knudsen nevnes, selv om han ikke er helt norskspråklig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 "Fuck 4 a buck...I got a blue pickup truck..." Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Du kan laste ned Holdning over underholdning skiva til Gatas parlament og annet morro fra http://www.gatasp.no/ Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 (endret) Uff, ikke trekk frem Odin Smoke, jeg hadde håpet han var glemt.. Hvis ikke Ben Grieb er nevnt i tråden tidligere, bør det faktisk sjekkes ut! Utrolig fornøyelig.. :!: Endret 10. mai 2005 av Knut.ea Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 11. mai 2005 Del Skrevet 11. mai 2005 Ståle steel Bønder i kamp Sidebrok Ikke det beste innen rap men (Heter foresten Tungtvann) Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Noen sanger fra Erik og Kriss: Hete netter (med S.E.T.H. og Maria) Bærumsgrammatikk Shitt fiske! Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) B.O.L.T. Warhead.Edit: Ikke på norsk, men verdt å sjekke ut. Eller A-Team Edit: link. Endret 3. juli 2005 av Zardoz Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Igjen ber jeg om og få med linker i Postene deres, dette fører jeg opp som en regel fra nå! Ikke post dersom du ikke klarer og spore opp en link til siden dems eller sanger (gjærne begge deler) Takk for bidrag, mulig jeg fører opp en liste over alle artister. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 kansje litt teit ide siden jeg tipper tråden vil dø ut ganske kjapt hvis man er nødt til å poste med en link for å poste her btw. skjekk ut hip-hop.no det hender det kommer noe bra der Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Bærumsgrammatikk det var bare stygt... du har jo dårlig hårdag da sikkert like stygt http://www11.nrk.no/urort/user/?id=4764 Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 7. juli 2005 Del Skrevet 7. juli 2005 Norsk rap er kjedelig å dårlig!! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Norsk rap er kjedelig å dårlig!! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 En teit utalelse Folk har lov til og ha en egen mening, men du kan holde slike utalelser for seg selv, posten burde blitt slettet, mne den skal stå fordi du kan se hvor teit det er med sånne utalelser som bare drar OT og diskusjoner som ikke hører hjemme her, hold det for deg selv er du snill og IKKE svar på sånne innlegg. Link regelen er her for en tråd med eksempler, mne linken skal holde rettningslinjene ved bruk av copyright og P2P og Filesharing, det vil bli slått ned på. Du SKAL legge ved en link så fremt dette er og oppdrive, men har du omtalelse av en gruppe må du jo selvsagt poste i vei. Folk her har vist glemt Ravi og DJ Løv som gjør det utrolig bra for tiden og er på turne ressiert av topp20. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 www.erikogkriss.tk Jeg synes det er spennende å følge disse gutta, kommer sannsynligvis på radio i år/neste år. Siden deres inneholder en del av sangene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå