Samurai99 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 To små karer Hater to små karer.... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 To små karer Hater to små karer.... Er det egentlig noen friske mennesker over 10 år som liker de? Nei, trodde ikke det. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 www.sidebrok.no Fet side, fant 3 sanger... En likandes kar (skaateboard remix) eller vidioen med 1,2,3, fyre:) hehe... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 En kul og gammel gruppe som holder på å lage en ny cd nå er Dark Side Of The Force. Hør på No Time sangen dems og gled dere til albumet. whaat?? seriøst...drit fett.... har du peil når plata sleppes eller?? Gleder meg som en unge til den nye Warlocks skiva også Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Nei jeg vet ikke når den platen skal slippes. Men jeg vet at de holder på å jobbe med den nå. Jeg håper at den kommer snart. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Når den kommer så er den et MUST Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Sidebrok ! Side Brok = Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) Gatas Parlament Karpe Diem Alarmclock Connection Evig Poesi Jester Dirty Oppland Keem One Roma No Shirr Crew Warlocks Tommy Tee Paperboys Cleen Kut Whimsical Uro Brainstormers SkyMarshall ( ) MadCon Edit: Liker ikke alle da. Endret 14. februar 2005 av king_of_kong Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 SkyMarshall ( ) hvis du nevner skymarshall som rapper så bør du vertfall nevne meg også Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Slaglinjelaget = Spetakkel, med venner. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 SkyMarshall ( ) hvis du nevner skymarshall som rapper så bør du vertfall nevne meg også Er vi håpfulle? :!: Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 SkyMarshall ( ) hvis du nevner skymarshall som rapper så bør du vertfall nevne meg også Er vi håpfulle? :!: alltid Lenke til kommentar
PoW Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Fæces rapper vel en del også... Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 Fæces rapper vel en del også... Kan ikke si at jeg har hørt så musikk av han.. Link til side med låter va gutten? Røykende_Kaffe: Hehe, det er altid det beste, men noen vet bare ikke hem som er best Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 En som folk burde høre på i år er Cast fra Equicez. Begge i Equicez skal gi ut cd plate og Cast rapper jo på norsk. Han skapte noen overskrifter på en del aviser på grunn av noen tekster til sangene hans. Så det kommer nok til å bli ganske spennende å se hva han legger inn i albumet sitt. Jeg har hørt en eller to sanger fra en kommende cdn hans og det ser bra ut. Den Smarteste Karen Part 2 var sinnsyk morsom hehe. Albumet hans skal hete problembarn, og du kan lese om det som kom i avisene på grunn av noe han sa i tekstene sine HER og HER. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Ja de har ikke så værst sanger de Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Bagatell Langbein Chemiste Definite Solidox Skurke Sprett D-Wize Chris Dialekto Suleiman Einar og UltraGrim Fadango Hi-pak og Krise Kompani69 Makaber Paronoia Rimebakeriet Sander Santiego Ordrett Skyggen Solid Tungtvann Tvist URO Vaagard Verbal Det var de artistene jeg hadde i min mappe over norske singler som jeg ikke tror er nevnt...mye dritt men Edit: Her har du en fin link med en del klassikere http://www.rawstyles.org Endret 15. februar 2005 av oleisbest Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 "We are very cool, from the school, and maybe u sould be die, u should be die" Nuff said. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hi-pak og Krise Dette er H-Pak og Krise. Jeg rapper sammen med dem i Conurbia LinkSjekk det ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå