Aalton Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Folk har delte meninger, men noen linker til sider hvor man får tak i noen av dissesangene til de ulike artistene? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Pen Jakke burner vel Spetakkel så det holder... Spetakkel er uber wack Det er ikke lov å skrive dialekt her på forumet, les retningslinjene. Kan du sitere den regelen? Har aldri høyrt om ein slik regel før. On topic: Lille-Phillip feat Sandra Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) En kul og gammel gruppe som holder på å lage en ny cd nå er Dark Side Of The Force. Hør på No Time sangen dems og gled dere til albumet. Gruppa består av Oscar og Salvador, som har gitt ut en solo cd. En god sang fra han sin cd er Sugar Sweet. Det er en god del norske rappere der ute, men jeg syns at de fleste er altfor dårlige. Standaren trenger å bli hevet for norsk rap. Jeg har alltid likt svensk rap bedre. Endret 3. februar 2005 av SweeeTMaN Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Folk har delte meninger, men noen linker til sider hvor man får tak i noen av dissesangene til de ulike artistene? det er vel alltids noe i battle ligaen på hip-hop.no Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 Nok OT snakk her nå.. Og mer On Topic.. . Pen jakke. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Pen jakke. takk!! du og jeg har sansen for nabolaget jeg, noen som har hørt om dem? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 :!: Nabolaget? har du link til en plass jeg høre på de? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 :!: Nabolaget? har du link til en plass jeg høre på de? dårlig navn, bra musikk her er det noe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2005 :!: Nabolaget? har du link til en plass jeg høre på de? dårlig navn, bra musikk her er det noe Agree, men kikket på mest nedlastede sanger denen uken, og så trollfest.. åssen er de a? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Erik & Kriss - Shitt fiske Du finner sangen øverst på denne siden Endret 5. februar 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hørte noen som kalte seg VilleVest en gang. Vet ikke om de eksisterer lengre. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Erik & Kriss - Shitt fiske Du finner sangen øverst på denne siden ahh.. erik og kriss er synsykt flinke Lenke til kommentar
dmx Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 BSC.. Diiiiirty Søøøøøøøør!! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 (endret) B.O.L.T. Warhead. Edit: Ikke på norsk, men verdt å sjekke ut. Endret 11. februar 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 http://www.apocalypz.com/ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 vet noen om en plass hvor jrg finner sanger av side brok? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 To små karer hahaha :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå