Illmatic Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) ken ring og tommy tee (kun ken som rapper,mest på svensk men...), shogunz, cast, phillip, klovner i kamp, ess i ermet ( ) edit:leif Endret 3. juli 2005 av Gamer-guru Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) Taktløs og Våt Sopp er vel ikke nevnt ennå. EDIT: taktlos.no og vaatsopp.com Endret 30. januar 2005 av johnj Lenke til kommentar
ViRu5 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 dirty Oppland er egentli splittet Jaa9 og Onkl P holder på for seg selv.. kan nevne alle artistene + dj`s fra Dirty Oppalnd da.. De holder jo litt sammen enno:P Jaa9 Onkl P Sjakkmatts Keem1 Dekar Eddi Torres Quest The Fistfucking Discjunkie Dj burnar Lavtekk Defekt Akjeft Nasty Kutt Don Sotra BUA 15 min TWC og ikke mins Rune Rudberg jaja.. her var noen fra Dirty Oppland familien:P som jeg kom på i farten:P Du har også andre Store Norske rappere som: Diaz karpe Diem Tommytee Clean cut Whimsical poppa lars jørg1 og mange flere:P hilsen Norsk rap geek Lenke til kommentar
RaveNEyeS Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 er det noe som virkelig er dårlig, norsk rap så må det være dirty oppland! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 er det noe som virkelig er dårlig, norsk rap så må det være dirty oppland! jeg syns de var gode jeg.. synd de er splittet. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dirty Oppland var fetere før de slo igjennom.... og Karpe Diem blei ødelagt når de begynte å henge med Klovner i Kamp gutta... Lenke til kommentar
sixx Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dirty Oppland var fetere før de slo igjennom.... og Karpe Diem blei ødelagt når de begynte å henge med Klovner i Kamp gutta... Har de ikek alltid vært ødelagt da? Når jeg var rapper(hvilket jeg aldri har vært egentlig) synes jeg carpe diem sugde no helt sykt mye! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Dirty Oppland var fetere før de slo igjennom.... og Karpe Diem blei ødelagt når de begynte å henge med Klovner i Kamp gutta... Har de ikek alltid vært ødelagt da? Når jeg var rapper(hvilket jeg aldri har vært egentlig) synes jeg carpe diem sugde no helt sykt mye! Nok off topic prat.... Og mer on topic... Kleen cut.. BTW.. de trenger ikke og snakke norsk i alle sine sanger.. jeg er ute norske rappe grupper ingen begrensning på språket... Dekar.. haen er norsk men alle hans sanger er på engesk... Kom an fyll på.. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Kompani69 Evig Poesi 50-50 Bunch Skurke Sprett Bvis/D-Wize Nils med skills Cam 'n A-Lee Capricorn Daniele Rimebakeriet Side Brok Venom Smalltown Emcees DVD & Sirius orker ikke tenke mer Lenke til kommentar
ViRu5 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Dekar rapper mye på norsk han.. har laget mange sanger sammen med Dirty O Som "Vi liker deg ikke" d var jo en stor hit!! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Dekar rapper mye på norsk han.. har laget mange sanger sammen med Dirty O Som "Vi liker deg ikke" d var jo en stor hit!! oki.. jeg har bar hørt Rainy days og Fuck you thorin.. Thorin er norsk? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Erik & Kriss Se forresten denne tråden, kult med litt kommentarer fra andre enn metall-elskere Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Ikke si dere hiphopfolk har glemt den guddommelige Oral-B?!? De vil ha penger baby, en hel bag med penger Cash til å kjøpe all dritten de trenger! :!: Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Ikke si dere hiphopfolk har glemt den guddommelige Oral-B?!? De vil ha penger baby, en hel bag med penger Cash til å kjøpe all dritten de trenger! :!: Der kom de... Husker jeg var på Et arrangemang kalt Sigma hvor jeg hørte de for første gang, men hadde glemt de helt bort.. Er det fler ? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Ikke si dere hiphopfolk har glemt den guddommelige Oral-B?!? De vil ha penger baby, en hel bag med penger Cash til å kjøpe all dritten de trenger! :!: nei, har ikke glemt den største dritten som noen gang har drevet med norsk hip hop Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Rykende_Kaffe skrev: nei, har ikke glemt den største dritten som noen gang har drevet med norsk hip hop Nei, hva er det du tuller med da? Oral Bee er en eminem hiphoper. Sammen med Big Ice og Mr. Pimp-Lotion er han jo utrolig pop i USA f.eks. Sangene hans er bra de også, kommer med ny CD om ikke så lenge BTW. Still Putter Det Ned. Fans verden rundt venter spent. Av andre rappere/rapgrupper fra Norge kan man jo nevne Fremmed Rase Opaque TP Allstars TFM Crew Dårlig Hårdag Grotesque Saks & KlipP Apollo Bad Spit GODS Christine Jester Oslo Fluid Paperboys Salvador Whimsical 3 Vise Menn 152 MC Brille Horer i Hamp Sørsia Gerilja Mr. Pimp-Lotion URO To Schpaaa Karer flere når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Dårlig Hårdag. Det er ganske traurich, men norske er dem iallefall. Det faller sikkert i smak hos dere. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Rykende_Kaffe skrev: nei, har ikke glemt den største dritten som noen gang har drevet med norsk hip hop Nei, hva er det du tuller med da? nei min mening er at oral b er en talentløs rapper, han eier ikke flow, han har ubrukelige gansta big baddas bling bling tekster, og han trur han er verdens feteste. jeg rapper jo faen meg bedre enn han jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå