Aalton Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hei. Er dte noen her som kan komme med grupper? Kan nevne de jeg har: Plan B Dirty oppland Apollo Rimebakeriet Diaz Dj ravi Og løv SantiEgo Solid Tungt vann Paperboys Kieth Oraganic Kom med flere.. gjerne linker til hjemme sider, Plass som amn kan høre på låtene.. Endret 4. februar 2005 av Omy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Musikk Oops.. feil postet.. Kna en venlig moderator flytte denne for meg? Lenke til kommentar
am3k Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 MusikkOops.. feil postet.. Kna en venlig moderator flytte denne for meg? Da var det gjort Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Gode gamle Warlocks. Sjekk http://www.teeproductions.com/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Spetakkel Freakshow kommer ikke på flere. Edit: Equicez Endret 28. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Pen Jakke. De holder vel på hver for seg nå om dagen. Ble splittet for en tid tilbake. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Spetakkel er bra men Pen Jakke er ikke særlig bra. Var på en konsert med Pen Jakke, var ikke det helt store akkurat. Men Spetakkel liker jeg. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Pen Jakke burner vel Spetakkel så det holder... Spetakkel er uber wack Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Skranglebein? De hadde forøvrig konsert på skolen vår nå i uken. Var faktisk ikke så veldig gale. Nils m/Skills var der, og han har vist blitt norgesmester i rapping noen ganger. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Pen Jakke burner vel Spetakkel så det holder... Spetakkel er uber wack Det er ikke lov å skrive dialekt her på forumet, les retningslinjene. Prøv å finn norsk hiphop istedet for wannabe-gangster-rap, søk litt på kvasir etter norsk hiphop. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Pen Jakke burner vel Spetakkel så det holder... Spetakkel er uber wack Det er ikke lov å skrive dialekt her på forumet, les retningslinjene. Prøv å finn norsk hiphop istedet for wannabe-gangster-rap, søk litt på kvasir etter norsk hiphop. jeg beklager så mye... :!: :!: :!: Lenke til kommentar
sixx Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Storefar.... seriøst dårlig... Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) skal du bare ha norske rappe grupper? isåfall, her er to ingen her har nevnt: Nabolaget N.G. Edit: trådstarter, dirty er ikke lenger og organic er en kar, solid er en rapper, diaz er også bare en Endret 29. januar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 skal du bare ha norske rappe grupper? isåfall, her er to ingen her har nevnt: Nabolaget N.G. Edit: trådstarter, dirty er ikke lenger og organic er en kar, solid er en rapper, diaz er også bare en jeg tenker på alt mulig.... innen norsk rap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå