pr0xy H4xx0r Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 eg lurte på om noen av dere vet hva eg må jøre for å bruke gmail på msn? Håper på raskt svar Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du må registrere mailen din hos www.passport.net. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Du må registrere mailen din hos www.passport.net. Eller bare trykke på "Anskaff et .NET passord" på MSN Messenger, i det vinduet du skal logge deg på. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 det gikk ikkje, kommer bare at eg må skrive en ordentlig mail adresse Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 det gikk ikkje, kommer bare at eg må skrive en ordentlig mail adresse Skrev du [email protected] da? :!: Bruker selv gmail til msn, så det skal fungere fint. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 det gikk ikkje, kommer bare at eg må skrive en ordentlig mail adresse Skrev du [email protected] da? :!: Bruker selv gmail til msn, så det skal fungere fint. eg skreiv det, men det funka ikke, eg kan legge ut bilde av feil meldingen når eg kommer hjem fra LANet som eg er på. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Jeg bruker også Gmail på msn. Det er bare til å følge anvisningene på passport siden. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2005 dette er det som kommer opp Lenke til kommentar
So|o Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 (endret) Du må trykke på den øverste linken først (registrer). Når du har registrert så kan du logge inn slik du prøver på skjermbildet. Jeg har selv brukt gmail på msn siden i sommer.. har aldri hatt noen problemer, heller ikke med registreringen. Endret 3. februar 2005 av asdfgh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå