Gå til innhold

Komplett, det her er for dårlig....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stakkars deg...må vente i 3 dager på varer fra komplet *sutre sutre*

Skulle nesten sendt inn en klage til Menneskerettighetskommisjonen i Strasbourg :p .

Herregud, kan dere ikke legge tråden død?! Er ikke noe mer å tilføye eller understreke nå.

La ungene holde på. Det bryr meg mindre....

Lenke til kommentar
Igjen, spar mer for latterlige kommentarer. Du var for så vidt hakket bedre enn noldusen over

 

 

spar oss for dine latterlige "problemer"

Å kom igjen, jeg vet du kan bedre. Det var ikke rare fornærmelsen.

Igjen, spar mer for latterlige kommentarer. Du var for så vidt hakket bedre enn noldusen over

 

men dette var en fornærmelse?

Lenke til kommentar
CAT-scan skrev: 28/01/2005 : 11:34 

... Sorry Komplett, men å bruke to dager på å sende en pakke er rett og slett ikke bra nok... blir den ikke sendt i dag regner jeg det som 3 dager, og det er rett og slett elendig....

Hei,

Beklager at vi ikke har sendt pakken din til tiden. Vi har forsøkt å svare generelt om spørsmålene om dette litt lenger opp i tråden, men naturligvis ønsker både vi og deg at dette skulle gått raskere. Vi legger oss flate, arbeider videre med å forbedre systemene og få ting til å fortere.

 

Sender du oss ordrenr. på PM så kan vi sjekke hva som har skjedd og gi en bedre tilbakemelding.

Lenke til kommentar
stakkars deg...må vente i 3 dager på varer fra komplet *sutre sutre*

Nå synes jeg ikke veldig synd på meg selv, dette er for så vidt en temmelig objektiv tråd (for min egen del i alle fall). Synes derimot litt synd på deg...

Kan ikke akkurat se så mye objektivitet fra trådstartes ståsted...

Beklager.

Lenke til kommentar

Altså..

 

Det er tydeligvis mange her som tar dette som et angrep på komplett sin generelle service. Det er det ikke. Bare at de er her og svarer på brukerne sine poster ganske ofte er jo et bevis på det motsatte.

 

Det eneste jeg sier er at komplett er treigere med å sende ut pakker med varer de har på lager. Verken mer eller mindre.

 

Jeg anser uansett denne tråden som ferdig nå, ville bare informere om min erfaring. I dette tilfellet var det en dårlig en.

 

stakkars deg...må vente i 3 dager på varer fra komplet *sutre sutre*

 

spar oss for dine latterlige "problemer"

 

Kan du fortelle meg hvorfor du postet disse kommentarene? Hadde du noen annen grunn enn å bedrive personangrep?

 

Selvfølgelig synes jeg at disse kommentarene er latterlige, og selvfølgelig synes jeg fyren øverst er en noldus. I mindre grad også deg... :)

 

Dere andre som fortsetter å angripe meg og ikke diskuterer sak kan for all del bare fortsette...

 

I'm outta here...

Endret av CAT-scan
Lenke til kommentar
Dere andre som fortsetter å angripe meg og ikke diskuterer sak kan for all del bare fortsette...

 

I'm outta here...

Igjen viser dette at en person starter en tråd som går ut på å klage på noe som er helt uvesentlig. Og når personen ser at argumentene den personen bruker, stinker, og får lite eller ingen støtte, så stikker personen av. Det er ikke rart at folk blir lei sånt.

Lenke til kommentar

*Hehe....dette var en veldig artig tråd!

 

Støtter trådstarter helt :thumbup:

Hater og vente på ting å han bare sa det han mente om tingen uten å fornerme noen andre slik mange andre gjorde mot han her... :no:

 

Mulig han tok igjen etterpå å det gikk kanskje litt langt men han hadde vel sine grunner...

 

Handler alltid på komplett å legger alltdid av en uke ca på å få varen!

Får jeg ikke den innen det så er det veldig dårlig å da først kan jeg finne på å klage...

Men andre er jo mer utolmodig enn andre igjen... ;)

Lenke til kommentar
Jeg som bruker skal ikke behøve å ta hensyn til noe som helst når det gjelder forhandleren. Det eneste jeg skal ta hensyn til er mitt eget behov og mine egne ønsker.

Merkelig utsagn dette her. Klart du må ta hensyn.

Du må ta hensyn til de foran deg i køen. Du må ta hensyn til arbeidstid. Du må ta hensyn til lagerstatus. Og hvis vi beveger oss utenfor webshopper, hensyn til antall selgere.

Du kan ikke komme å banke på døra til en bilforhandler klokka 21.00-22.00 når den stenger 18.00 og forlange å få kjøpe en bil. :no:

 

At det tar 1-2 dager før en pakke blir sendt fra orderen blir plassert anser jeg som raskt. Jeg var sikkert ikke den første og eneste som bestilte den dagen.

 

Størrelse har alt og si selv om du prøver å overbevise oss om det motsatte.

Hvis du har en webshop som mottar 10000 ordre på en dag og en webshop som mottar 100 ordre. Hvem tror du får pakket og sendt alle orderene sine først?

 

I tillegg er det ikke bare å løpe mellom lagerhyllene å plukke uhemmet.

I Komplett sitt tilfelle så jobber de ut i fra FIFO, noe som bare er rettferdig.

Jeg tror ikke f.eks at du ville likt at jeg f.eks fikk skjermkortet du skulle ha kun fordi det var lettere å plukke pakka mi og fordi han som pakket pakken min ville fortere hjem.

 

Men det er klart. Hvis du er en sånn som vil at ting helst skulle skjedd i går, så da er det klart at 2 dager er alt for lenge i ditt tilfelle.

For min egen del er 1-2 dager helt topp, mens 3 dager kan være akseptabelt på helligdager, etc.

Syns du det tar for lang tid, så kan du jo starte din egen webshop og se om du kan gjøre det så mye bedre enn alle de andre.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Merkelig utsagn dette her. Klart du må ta hensyn.

Du må ta hensyn til de foran deg i køen. Du må ta hensyn til arbeidstid. Du må ta hensyn til lagerstatus. Og hvis vi beveger oss utenfor webshopper, hensyn til antall selgere.

Du kan ikke komme å banke på døra til en bilforhandler klokka 21.00-22.00 når den stenger 18.00 og forlange å få kjøpe en bil. no.gif

 

At det tar 1-2 dager før en pakke blir sendt fra orderen blir plassert anser jeg som raskt. Jeg var sikkert ikke den første og eneste som bestilte den dagen.

 

Størrelse har alt og si selv om du prøver å overbevise oss om det motsatte.

Hvis du har en webshop som mottar 10000 ordre på en dag og en webshop som mottar 100 ordre. Hvem tror du får pakket og sendt alle orderene sine først?

 

I tillegg er det ikke bare å løpe mellom lagerhyllene å plukke uhemmet.

I Komplett sitt tilfelle så jobber de ut i fra FIFO, noe som bare er rettferdig.

Jeg tror ikke f.eks at du ville likt at jeg f.eks fikk skjermkortet du skulle ha kun fordi det var lettere å plukke pakka mi og fordi han som pakket pakken min ville fortere hjem.

 

Men det er klart. Hvis du er en sånn som vil at ting helst skulle skjedd i går, så da er det klart at 2 dager er alt for lenge i ditt tilfelle.

For min egen del er 1-2 dager helt topp, mens 3 dager kan være akseptabelt på helligdager, etc.

Syns du det tar for lang tid, så kan du jo starte din egen webshop og se om du kan gjøre det så mye bedre enn alle de andre.

 

Skjønner ikke helt pointe med denne talen da han sa selv at han var "out of here", å neppe kommer til og gidde å svare...:p

 

men men...

Lenke til kommentar

Å bruke to dager på å sende en pakke er greit nok..

Men å snart ha brukt 2uker en enkelt retur er veldig dårlig spør du meg!

Har dere (komplett) virkelig så tregt system? Ble lovet at returen min skulle behandles på tirsdag, så ble det onsdag/torsdag og ser nå at ingenting har skjedd i dag heller.... Rimelig drittlei nå for å si det mildt.

Lenke til kommentar

Nå må du stramme deg litt opp CAT-scan.

Eier du ikke tolmodighet? At det tar et par dager før en pakke blir pakket/levert til posten ar absolutt akseptabelt. De har sikkert maaaange andre pakker også!

 

Ikke noe å klage på komplett.no for *tommel ned*

Har bare positiver erfaringer med komplett! :)

Endret av rc-marcus
Lenke til kommentar

For det første viser jo dette oss hvordan ett "sutre-samfunn" Norge har fått. Det er meg, meg og meg det gjelder.

Nå skal jeg vel egentlig ikke si noe, for jeg forstår jo trådstarter på en måte ;) . Hva er vel mer irriterende å måtte vente en ekstra dag på den nye hardwaren?

 

Det jeg reagerer mest på, er hvordan dette hver eneste gang blir lagt frem på. Og "topic" er jo betegnende vil jeg si. Kunne det ikke vært mulig å formulere det på en måte som innholdet kom bedre frem på? "Komplett brukte 2 dager på å sende pakka mi"

 

Grunnen til at jeg heller ville sett det sånn, er fordi jeg tror det er mange personer innom hardware.no, og "sveiper" over forum-delen, der det ofte blir lagd emner om dårlige nettbutikker etc. Spesielt har vel dette gått utover komplett den siste tiden. Det er for dumt hvis en butikk skulle få dårlig PR pga oss her på forumet.

Lenke til kommentar

Enig komplett/norek bør absolutt!!! ansette fler lagerfolk.

 

Av de 3 siste ordrene jeg har hatt så har 2 ordrer tatt 3 virkedager å pakke, mens den siste tok 2 dager, men ble pakket så seint på kvelden at den ikke ble levert inn til posten før dagen etter og dermed kan regnes som 3 virkedager den også.

 

komplett trenger mer bemanning på support og lager etter min mening - gjør de det så blir det bra :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...