handbook Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Har nettop bestilt meg noen brytere, siden jeg har planer om å lage av/på bryter til viftene mine. Dette er typen bryter jeg har bestilt: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BTSW1 Lat oss si jeg har en vifte som er koblet til med 4 pins strømkabel. Hvordan hook'er jeg da en slik til en slik bryter? (tror jeg vet hvordan det skal gjørest, men vil ikke dumme meg ut oh phøke nye hk'et og stash, hehe) Hadde vært fint om noen kunne laget et lite illustrasjonsbilde som viste... :-) Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Lagde denne for en stund siden til en annen post.. er nok dette du tenker på =) Lenke til kommentar
handbook Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 (endret) Blir det ikke noe mer sånt da? Skulle gjerne hatt forklart hvordan den jordingen skulle monterest... <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Prazor på 2002-06-16 23:33 ]</font> Endret 12. april 2010 av handbook Lenke til kommentar
shorin Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Trodde den sorte skal kobles til den sorte ledningen i molex kontakten(du bruker samme kontakt som feks.på hd? til vifta. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 De to sorte ledningene i en slik molex kontakt er jord, altså sort. Du kopler den sorte ledningen fra molex til den sorte ledningen på viften. Den røde ledningen fra vifte kopler du på den midterste lederen på selve bryteren. Rød og gul ledning fra molex kontakten kopler du på de to ytterste lederene på selve bryteren. Er dette vanskelig ? Da synes jeg du bør få hjelp så det kostbare utstyrer ditt ikke blir skadet. =) Lenke til kommentar
|Flame| Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Hondaen: altså pinnen på midten av bryteren er "outputen"? Og man velger om det er høyre eller venstre som skal strømme gjennom midten til viften lixom? :razz: Lenke til kommentar
handbook Skrevet 18. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2002 Alt man trenger å vite :wink: http://www.fanbus.com/faq/fanfaq.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå