Pengi Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Mother.no hadde tidligere en tjeneste der du kunne føre opp diverse i en kalender, for så når denne datoen kom for dagen fikk du tilsendt en sms som minnet deg på denne dagen, i tillegg til hva som skulle skje denne dagen.. Lurte bare på om det fortsat finnes noen som tilbyr en slik, eller lignende tjeneste??? Og ja jeg vet at de aller fleste mobiler har en slik funksjon innebygget, men da jeg bytter mobil relativt ofte hadde det vært en mye enklere løsning å bare få denne typen huskelapper tilsendt via sms/mms... Endret 30. april 2005 av Pengi Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg bruker mother enda....Er Talkmorekunde, men det har ikke noe å si... Må registrere tlf nunmmer...og så er det bare å kjøre på. La inn nye "påminnelser" senest for få dager siden... Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Ok, takk skal du ha. Fant ingenting første gang jeg var innom siden, men letet tydeligvis ikke godt nok.. Edit: Skriveleif.. Endret 28. januar 2005 av Pengi Lenke til kommentar
Pengi Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Nå som Netcom Mother legges ned, finnes det andre som kan tilby denne glimrende tjenesten til en ikke alfor dyr pris?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå