christian232 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hei, jeg har lagt ved et bilde av regnskapet mitt Jeg trenger hjelp til å ordne "konto nr" slik at de er i en stigende rekkefølge unten å måtte flytte på alle kolonnene o.l. Er det en realitet på Excel? Har bruk for det når jeg skal ha ØI tentamen Endret 28. januar 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har du forsøkt med : data -> sorter ? Når det er sagt mangler det nok ett bilde her ja Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Sorry, er litt kjappere i til å skrive enn å bruke hodet Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Flyttes til programvare Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei, jeg har lagt ved et bilde av regnskapet mitt Du må jaggu være revisor! Lenke til kommentar
Flex Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Merk hele tabellen. Gå på data --> sorter --> alternativer --> sorter fra venstre mot høyre --> velg raden med kontosifrene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå