tiboine Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Avalon greia. Nå har jeg installert og gjort alt som stod i "readme" fila. Men, har ikke skjedd noe annet enn par rebooter. Er det no andre trikserier jeg må gjøre for å få det til å funke? Lenke til kommentar
asad Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Samma her! Noen som vet eller? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 krever ikke denne veldig mye resursser? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Avalon greia. Nå har jeg installert og gjort alt som stod i "readme" fila. Men, har ikke skjedd noe annet enn par rebooter. Er det no andre trikserier jeg må gjøre for å få det til å funke? Den der er bare et programmerings-API for C++, den legger ikke til/endrer noen funksjoner i Windows XP. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Avalon er ikke et GUI for Windows/Longhorn, men et presentasjonsverktøy som bwenytter seg av c++ / .net / vbs osv for å binde dette opp mot først og fremst applikasjoner på presentasjonsnivå ( se på det som en 3D MM Flash/actionscript for programmerere ). Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 så mao det er kun programmerere som har noe nytte av dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå