guezz Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg vurderer å kjøpe en MX8 - Ultimate til $3,789 fra Michael's Computers. Den får over 15 000 poeng i 3DMark03! Hva synes dere? Er det et bra kjøp? Du tror vel ikke at jeg var seriøs? :!: Jeg synes synd på dem som faller for svindelen Michael J. Gonzales. Too Good to Be True: Michael's Computers Tidligere prestasjoner: Husk dette var før R420 og NV40! All informasjon er feil eller misvisende! Latest Verified CPU Scores 9800SE PCI-E finnes ikke! Sinnsyk overprising! Mm. Lenke til kommentar
enl Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Makan til svindel da Får håpe ikke han svindler så alt for mange da Lenke til kommentar
pertm Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg tror jeg har hørt om den der en gang før eller noe ganske likt. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Antageligvis har du lest det før ja, er fra mars 04 om jeg ikke husker feil. Artig lesing da. merkelig at noen folk kan finne på og drive et firma sånt. Om man kan kalle det et firma da. Lurer på om man tilslutt får tilsendt en pc i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå