Gå til innhold

Problemer med synkronisering av K700i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm, ikke at jeg vet så mye om dette. Men det hadde nok hjulpet med litt mer info. Hvilket program er det snakk om? Det som fulgte med tlf, eller det som fulgte med bluetooth adapteren? Jeg tipper den som følger med tlf, men for det. Hvordan er ting satt opp? Funker det å koble deg til datan med mobilen ellers? Får du sendt bilde til mobil fra pcn og omvendt?

Jge har en K700i og bluetooth adapter hjemme som fungeret helt bra, men har ikke testet å synkronisere noe. Kan teste når jeg kommer hjem hvis du ikke har fått svar innen da.

Lenke til kommentar

Jeg har det som fulgte med mobilen og det som fulgte med adaptaren. men lurer på om jeg må instalere det på nytt. Eller må jeg fjerne det ene og bare ha ett?

Det går bra å overføre filer bilder osv men programmet fra SE finner ikke mobilen

Endret av Martink700i
Lenke til kommentar

Hmm, jeg har visst ikke installert noe av de sakene siden jeg formaterte pcn jeg hehe. Men kanskje det er noe instillinger hvor du må velge at mobilen kobler seg opp med bluetooth og ikke datakabel? Du skal kunne ha begge programmene installert og kunne bruke uten problemer. Er det noen av de SonyEricsson programmene som finner mobilen i det hele tatt da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...