bosannes Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg driver med en gjestebok hvor selve skrivingen skjer i en annen side enn visningen, og prøver å få linke skrivesiden tilbake til visningssiden og samtidig oppdatere visningssiden. Har tidligere brukt denne: <script language="JavaScript"> window.location="index.php"; </script> Men den vil ikke oppdatere index.php Fant dette på en annen side: <script language="JavaScript1.1"> <!-- function refresh() { // This version does NOT cause an entry in the browser's // page view history. Most browsers will always retrieve // the document from the web-server whether it is already // in the browsers page-cache or not. // window.location.replace( sURL ); } //--> </script> Hvordan kan jeg få denne til å laste index.php istedenfor å bare oppdatere seg selv? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Hva med å putte de to kodene dine sammen? <!-- function refresh() { window.location="index.php"; window.location.replace( sURL ); } //--> Noe slikt du tenkte på? Antar det funker, men har ikke testet. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Skal prøve, men jeg antar at den vil hoppe til index.php FØR den nå den linja i scriptet som refresher? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ehh, ok..? Det vil den nok mest trolig, men jeg trodde det var meningen. Skal den refreshe siden du er på, og så hoppe til index.php? Prøv i så fall å snu koden (den øverste under den andre). Kan hende jeg har misforstått nå ... Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Yeah! Det funka Var redd at linje 4 aldri ville lastes fordi man ble sendt videre til index.php allerede i linje 3. Takk for du klarte å overtale meg til å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå