iacob Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Maskinen min stopper opp helt. I hendelsesloggen ser jeg at dette skjer to sekunder etter etter dette: Finner ikke beskrivelsen for hendelses-ID ( 0 ) i kilde ( btwdins ). Den lokale datamaskinen har kanskje ikke den nødvendige registerinformasjonen eller meldings-DLL-filer for å vise meldinger fra en ekstern datamaskin. Du kan bruke /AUXSOURCE= flag for å hente tilbake denne beskrivelsen. Se Hjelp og støtte for detaljer. Følgende informasjon er en del av hendelsen: Service started. deretter kommer tisse to: WinMgmt kan ikke initialisere kjernedelene. Dette kan være på grunn av en feil installert versjon av WinMgmt, mislykket oppgradering av repositoriet for WinMgmt, for lite diskplass eller for lite minne. Hvis du vil ha mer informasjon, se Hjelp og støtte på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. Kan ikke etablere hendelsesspørringer med WMI for å overvåke antivirusprogrammer og brannmur fra tredjepartsleverandør. Hvis du vil ha mer informasjon, se Hjelp og støtte på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp. Noens som vet hva jeg kan gjøre? Har for øvrig to partisjoner med alle programmer og dokumenter på D. Men ser at bl.a. mail fra firefox er på C. Hvordan eksporterer jeg denne mailen over til d? Og vil en ny installasjon av xp finne alle de gamle programmene som ligger på d? Edit: har nå avinstallert alt som hadde med bluetooth å gjøre på maskinen. Kanskje det hjelper. Endret 28. januar 2005 av iacob Lenke til kommentar
iacob Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Der frøs den igjen, men nå uten btwins, så da er ikke det problemet... Hva er den winmgt for noe da? Lenke til kommentar
operaman Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) winmgmt The Windows Management service is the operating system component that contains the WMI repository. On computers running Windows 98, the Windows Management service runs as a standard executable file (Winmgmt.exe). On computers running Windows NT/Windows 2000, the Windows Management service runs as a separate service process. On computers running Windows XP, the Windows Management service is implemented as a service process within SVCHOST. In all cases, the Windows Management service automatically starts when the first management application makes a call to connect. du kan kanskje bruke en rescuediskett til å gjenopprette windows. unngår kanskje reinstall da. Endret 28. januar 2005 av operaman Lenke til kommentar
iacob Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Jeg har litt problemer med et trådløst kort fra 3com, kan det være det som er problemet? Det starter ikke alltid og er generelt litt ustabil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå