Gå til innhold

AMD lanserer Sempron 3300+ 754

Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
C4STOR: Klokker sokkel 754 bedre enn sokkel 939? Er det HT-bussen eller minnebussen i sokkelen du mener klokker bra?

* jada, gjør meg dum *

Jeg snakker om cpu'ene. Hvor bra de forskjellig sokklene klokker har mer relevans i forhold til brikkesettet, ikke sokkelen. (Var det dette du tenkte på da du gjorde deg dum? :p)

I motsetning til Socket A med Throughbredkjerne så er Sempron til Socket 754 svært overklokkingsvennlig, noe som skulle tilsi at denne prosessorserien har en del å gå på. Jeg vil anta at Sempron til 754 og 939 begge benytter seg av Pariskjerne og derfor vil klokke svært godt på begge platformene.

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Har aldri helt skjønt den AMD ratingen. 3300 Sempron er vel dårligere enn 3200 A64 (tror det). Når de først skal ha den PR ratingen så kan jo de ha fornuftig rating.

Når andre podusenter bruker den originale Mhzen til CPU`en så forstår jeg det, men dette er helt tåpelig.

Skal AMD ta opp i god Intel ånd PR/ mhz myten?

Lenke til kommentar
Har aldri helt skjønt den AMD ratingen. 3300 Sempron er vel dårligere enn 3200 A64 (tror det). Når de først skal ha den PR ratingen så kan jo de ha fornuftig rating.

Når andre podusenter bruker den originale Mhzen til CPU`en så forstår jeg det, men dette er helt tåpelig.

Skal AMD ta opp i god Intel ånd PR/ mhz myten?

PR for celeron og prescott gjør dem ulike.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...