Gå til innhold

Ingen i Norge med PC Power And Cooling?

Anbefalte innlegg

Litt nyskjerring her men er det virkelig ingen i Norge med verdens beste PSUer, PC Power And Cooling?

Det er ingen butikk som selger dem og man hører aldri om dem i noen diskusjon, kun medium til slappe asiatiske PSUer.

Det er ikke mangel av kraftige rigger i Norge så jeg er veldig overrasket at ikke ha hørt om folk skryte av PC Power And Cooling.

Simon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vell, jeg har en PC power and cooling psu, skryter ikke fordi.. vell.. si det? det er en PSU... ikke så stort å skryte av... ok den er stabil, og den gir de spenningene den skal gi... når det kommer til belastning, så har jeg ikke fått gitt den en verdig utfordring... men den kjører systemet mitt, og holder det oppegående at all times.. forlanger ikke mer jeg .. :thumbup: Tenkte den psu'en blir kjekk å ha når pc'n begynner å lagge i spill, da blir det klokkings... har ennå ikke hendt, men det kommer vell :roll:

Utenom det at den leverer det den skal, så kan jeg si at det er langt fra den stilleste psu'en på markedet... har tenkt litt på å få støydempet den på en eller annen måte... eventuelt montere den i bunnen på kabinettet, for å så hive noe støydempingsmatter inn i kabinettet. får se hva jeg finner ut, men noe må gjøres.

Om du skulle ha noen spørsmål anngående psu'en fåreslår jeg nesten at du bare drar på hjemmesiden deres, der står det meste... =] finnes ikke bare en modell heller (go figure) jeg har delux modellen om jeg ikke husker helt feil... sitter så godt, årker ikke krype på gulvet for å finne ut :p

-mamazboy-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...