chairgame Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) jeg har hatt mitt connect3D X800pro vivo flashet til X800XT,(none PE) en stund, og skulle flashe tilbake til pro, men etter jeg gjorde det, så starter det ikke.jeg har prøvd det på en annen PC også, men det starter ikke. hva er galt? jeg brukte den backup biosen som jeg lagde før jeg flashet til XT Endret 28. januar 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Et spørsmål? hvorfor skulle du flashe tilbake til pro igjen? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 jeg kan ikke det når maskinen ikke starter etter flashing, og kortetstarter heller ikke på en annen maskin Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bruk et PCI skjermkort i maskina..det kan hjelpe på.. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bruk et PCI skjermkort i maskina..det kan hjelpe på.. Riktig! Sett inn et hvilken som helst PCI skjermkort i tilleg til X800 kortet. På denne måten får du bilde på skjermen (skjerm koblet til PCI), og kan flashe AGP/PCI-e kortet. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Jeg håper det er et AGP kort det er snakk om, for PCI-E kortene har ikke raskt nok minne... Endret 28. januar 2005 av ADT Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) det gamle PCI kortet virket ikke, må låpne et annet da Endret 31. januar 2005 av magnusloe Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 men dere er sikre på at det fikser problemet? Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 men dere er sikre på at det fikser problemet? Om det fikser problemet, kan vi vel ikke si for sikkert. Det åpner i hvert fall en mulighet for å få reflashet kortet, og en stor mulighet for at det skal funke igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå