Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
bilder i 2560x1920 pixler, på 1,2 mb.. var det tilfelle vi ville printe bildene i A3 og henge de på veggen?

5404380[/snapback]

 

Neida, bare i tilfelle jeg og andre uten ADSL ville se dem :D

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
*store bilder*

5398240[/snapback]

 

bilder i 2560x1920 pixler, på 1,2 mb.. var det tilfelle vi ville printe bildene i A3 og henge de på veggen?

5404380[/snapback]

Åj. Har skalert dem til 800x600.

 

(Jeg sitter på 20Mb linje.. så jeg er ikke akkurat kjent med at det tar tid å laste ned 1,2MB.)

Endret av jonepet
Lenke til kommentar
*store bilder*

5398240[/snapback]

 

bilder i 2560x1920 pixler, på 1,2 mb.. var det tilfelle vi ville printe bildene i A3 og henge de på veggen?

5404380[/snapback]

Åj. Har skalert dem til 800x600.

 

(Jeg sitter på 20Mb linje.. så jeg er ikke akkurat kjent med at det tar tid å laste ned 1,2MB.)

5404541[/snapback]

*Slå ned og stjele linje*

 

Morsom bule, da :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Tastaturet sto ikke helt i stil med skjermen da. ;)

5405171[/snapback]

Kongetastatur. Ser kanskje ikke så veldig bra ut, men er utrolig deilig å skrive på. Skal nok oppgraderes til en sort Keytronic en eller annen gang i fremtiden. :)

5405181[/snapback]

Så det er et Keytronic det der? Da er det godtatt. :green: Konge tastatur, har et par av de selv, men bruker Logitech sitt UltraX eller hva nå det heter. :p

Lenke til kommentar
Så det er et Keytronic det der? Da er det godtatt. :green: Konge tastatur, har et par av de selv, men bruker Logitech sitt UltraX eller hva nå det heter. :p

5405426[/snapback]

Nei, det er et standard Logitech-tastatur. Det var det billigste de hadde på Datakjeden i Trondheim.

 

Mitt forrige tastatur gikk nemlig i stykker og jeg kjøpte et som jeg kun skulle ha midlertidig til jeg fant et finere et, men så viser det seg at dette faktisk var MEGET bra. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
litt dårlige bilder kanskje..

5409703[/snapback]

 

Hvordan går det an å få bilder med så dårlig kvalitet? Tegner jo nesten penere (jeg sa nesten!) :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...