Spar Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Kjære gud i Himmelen. Vær så snill og fjærn Anime. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Kjære gud i Himmelen. Vær så snill og fjærn Anime. 5334435[/snapback] litt sent med julegave ønsker nå syns nå jeg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Ey. hva er galt med Anime? Du har nok ikke sett nok ordentlig anime til å kunne komme med en sånn påstand. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Ignorer han for all del! Han er en slik som kaller WoW for drittspill uten å ha prøvd det, kaller anime for dritt uten å ha sett annet enn hentai, legger mus i luftetette glass og setter dem i sola for å se hvor lenge den overlever (for de som husker den tråden...). Med andre ord; ikke ta deg nær av hva han sier Kåken min oppgradert med Amoi 32" og X360 til jul Fremfor den ligger katten min - Tater Kjell fra Kvam Edit: Leif var innom... Endret 25. desember 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Å det der var evig nice OT: er det mulig å få to forskjellige bilder på skjermene når man bruker dual? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Fy faen så nice! steike, kunne tenkt meg det der. Aldeles nydelig pus også Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Å det der var evig nice OT: er det mulig å få to forskjellige bilder på skjermene når man bruker dual? 5334606[/snapback] Jepp, bare koble til begge, høyreklikk på desktop - egenskaper - innstillinger - trykk på den nye eller den gamle skjermen og velg utvid skrivebordet til denne skjermen! Finnes også mye fancy programmer som kan gjøre det enda bedre, men for meg funker det fint slik Göncz: Jo takk, nydlig liten pus Edit: Det verste er at alt står i stil også uten at jeg tenkte over det når jeg kjøpte de forskjellige tingene! Skjerm 1, 2 og høytalerene er sort og sølv (som dere forsåvidt ser), mens tastatur og mus er sort, blått og hvit sammen med den hvite X360en Endret 25. desember 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 nice krok du har der (spoiler specs i signaturen din funka dårlig) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Ignorer han for all del! Han er en slik som kaller WoW for drittspill uten å ha prøvd det, kaller anime for dritt uten å ha sett annet enn hentai, legger mus i luftetette glass og setter dem i sola for å se hvor lenge den overlever (for de som husker den tråden...). Med andre ord; ikke ta deg nær av hva han sier Kåken min oppgradert med Amoi 32" og X360 til jul Fremfor den ligger katten min - Tater Kjell fra Kvam Edit: Leif var innom... 5334561[/snapback] Så ikke pusen med det samme, men så så jeg den bitte lille! Den var søt da p.s. rå skjerm.. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) nice krok du har der (spoiler specs i signaturen din funka dårlig) 5334661[/snapback] Haha, har ikke en gang merket at oysfaerg har vært å slettet i signaturen min Edit: Leifet med nicket... Endret 25. desember 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Fet bule du har der P-in-P. Tror jeg må ommøblere på rommet mitt her. Kansje bilder etterpå Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 *Off-topic prat fjernet* Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Må se om jeg får tatt bilde av min jeg å. Har akkurat fått ordna å rydda litt. Forresten, jeg synes ikke at en stor TV/Plasma har noe på en datapult å gjøre. Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) -- ønsket ikke å ha bilder ute lenger -- Endret 19. november 2013 av Seifenblase Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (...) kaller anime for dritt uten å ha sett annet enn hentai (...) 5334561[/snapback] God hentai er absolutt like bra som en god anime. Bible Black for eksempel, høykvalitets-hentai. Tentacle-rape Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Tull resn, en nerdebule kan fint være rotete Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Tull, en nerdebule kan fint være rotete 5335954[/snapback] Jeg er vel en av de "ryddige" nerdene da.. Endret 19. november 2013 av Seifenblase Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) (...) kaller anime for dritt uten å ha sett annet enn hentai (...) 5334561[/snapback] God hentai er absolutt like bra som en god anime. Bible Black for eksempel, høykvalitets-hentai. Tentacle-rape 5335656[/snapback] Joda, det finnes jo eksempler med god hentai også, men de fleste er hinsides all fornuft Tviler på at du kan nevne hentai som kvalitetsmessig slår filmer og serier som Wolf's Rain, mononoke Hime, Howl's moving Castle (), Samurai 7 osv... Endret 25. desember 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 (...) kaller anime for dritt uten å ha sett annet enn hentai (...) 5334561[/snapback] God hentai er absolutt like bra som en god anime. Bible Black for eksempel, høykvalitets-hentai. Tentacle-rape 5335656[/snapback] Joda, det finnes jo eksempler med god hentai også, men de fleste er hinsides all fornuft Tviler på at du kan nevne hentai som kvalitetsmessig slår filmer og serier som Wolf's Rain, mononoke Hime, Howl's moving Castle (), Samurai 7 osv... 5336061[/snapback] La Blue Girl. Men nok OT. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2005 Tull resn, en nerdebule kan fint være rotete 5335954[/snapback] Jeg er vel en av de "ryddige" nerdene da.. 5336018[/snapback] Rydding er jo i og for seg ingen uting, men er fint å kunne gå to dager uten å rydde. Rydding er bare stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå