Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ignorer han for all del! Han er en slik som kaller WoW for drittspill uten å ha prøvd det, kaller anime for dritt uten å ha sett annet enn hentai, legger mus i luftetette glass og setter dem i sola for å se hvor lenge den overlever (for de som husker den tråden...). Med andre ord; ikke ta deg nær av hva han sier :)

post-21062-1135472004_thumb.jpg

Kåken min oppgradert med Amoi 32" og X360 til jul :wee: Fremfor den ligger katten min - Tater Kjell fra Kvam :p

Edit: Leif var innom...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Å det der var evig nice :wee:

OT: er det mulig å få to forskjellige bilder på skjermene når man bruker dual?

5334606[/snapback]

Jepp, bare koble til begge, høyreklikk på desktop - egenskaper - innstillinger - trykk på den nye eller den gamle skjermen og velg utvid skrivebordet til denne skjermen! Finnes også mye fancy programmer som kan gjøre det enda bedre, men for meg funker det fint slik :)

Göncz: Jo takk, nydlig liten pus :D

Edit: Det verste er at alt står i stil også uten at jeg tenkte over det når jeg kjøpte de forskjellige tingene! Skjerm 1, 2 og høytalerene er sort og sølv (som dere forsåvidt ser), mens tastatur og mus er sort, blått og hvit sammen med den hvite X360en :w00t:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
Ignorer han for all del! Han er en slik som kaller WoW for drittspill uten å ha prøvd det, kaller anime for dritt uten å ha sett annet enn hentai, legger mus i luftetette glass og setter dem i sola for å se hvor lenge den overlever (for de som husker den tråden...). Med andre ord; ikke ta deg nær av hva han sier :)

post-21062-1135472004_thumb.jpg

Kåken min oppgradert med Amoi 32" og X360 til jul :wee: Fremfor den ligger katten min - Tater Kjell fra Kvam :p

Edit: Leif var innom...

5334561[/snapback]

Så ikke pusen med det samme, men så så jeg den bitte lille! Den var søt da :love:

p.s. rå skjerm..

Lenke til kommentar
(...) kaller anime for dritt uten å ha sett annet enn hentai (...)

5334561[/snapback]

God hentai er absolutt like bra som en god anime.

Bible Black for eksempel, høykvalitets-hentai.

Tentacle-rape :love:

5335656[/snapback]

Joda, det finnes jo eksempler med god hentai også, men de fleste er hinsides all fornuft :lol:

Tviler på at du kan nevne hentai som kvalitetsmessig slår filmer og serier som Wolf's Rain, mononoke Hime, Howl's moving Castle (:love:), Samurai 7 osv...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar
(...) kaller anime for dritt uten å ha sett annet enn hentai (...)

5334561[/snapback]

God hentai er absolutt like bra som en god anime.

Bible Black for eksempel, høykvalitets-hentai.

Tentacle-rape :love:

5335656[/snapback]

Joda, det finnes jo eksempler med god hentai også, men de fleste er hinsides all fornuft :lol:

Tviler på at du kan nevne hentai som kvalitetsmessig slår filmer og serier som Wolf's Rain, mononoke Hime, Howl's moving Castle (:love:), Samurai 7 osv...

5336061[/snapback]

La Blue Girl.

Men nok OT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...