Ed Hunter Skrevet 22. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2005 Julebruskongen junior! Lenke til kommentar
Spar Skrevet 22. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2005 Lol igjen, nei jeg er faktisk ifra Ålesund, det minst julebrus-vennlige miljøet du kan tenke deg....Altfor få butikker som får det inn her...så blir det fort utsolgt Når jeg handler julebrus, handler jeg stort Men la oss, for all del ikke nå gå offtopic... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Bone: Drammen & Aass FTW! Shall not be messed with... Spar: *sukk* Jeg misunner deg.. Om jeg hadde vært deg hadde jeg sluppet å hver dag MÅTTE kjøpe ei ny flaske! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Elendig bilde, men her er i alle fall kroken min. Stygt men funksjonibelt.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Så jo helt greit ut det der da! Bruker samme keyboard som du har til venstre der. Bråker grasalt, danker ut alt og alle på alt annet.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Bruker samme keyboard som du har til venstre der. Bråker grasalt, danker ut alt og alle på alt annet.. 5326802[/snapback] tviler sterkt.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Vel, det er nå min mening. Retrokvalitet faller meg godt i smak. Men men.. Skal se om jeg får mekka noen bilder nå som jeg faktisk kan se gulvet mitt på rommet! =S Må bare montere noen O-ringer, pynte juletre og ønske modern velkommen tilbake fra sjukhuset.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) Vultur Gryphus: Nice krok, hyggelig sted å nerde? Som representant for Sandnessjøeværingene på forumet må jeg spørre, hvor bor du? Jada, jeg har lagt merke til avisen. Endret 23. desember 2005 av Nomix Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Finfin bule Spar. Bruker samme headset som deg, kjempefornøyd. Men skjermen? Gamer du ikke da? Må jo ha 120hz. Neida. Tuller. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Elendig bilde, men her er i alle fall kroken min. Stygt men funksjonibelt.. 5326798[/snapback] Stilig kamera på hylla. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 7 megapixler minst! Lenke til kommentar
Spar Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Finfin bule Spar. Bruker samme headset som deg, kjempefornøyd. Men skjermen? Gamer du ikke da? Må jo ha 120hz. Neida. Tuller. 5328187[/snapback] Samsung 730bf....4ms, har aldri merket noe til ettersleng eller noe jeg da menne... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Vultur Gryphus: Nice krok, hyggelig sted å nerde? Som representant for Sandnessjøeværingene på forumet må jeg spørre, hvor bor du? Jada, jeg har lagt merke til avisen. 5327220[/snapback] Jeg er fra Sandnessjøen men bor helt (u)frivillig på Nesna fordi dama mi bor her.. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Her er " bula mi" Mobilkamera Lenke til kommentar
Spar Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Samme headsettet som jeg har jo Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Vultur Gryphus: Nice krok, hyggelig sted å nerde? Som representant for Sandnessjøeværingene på forumet må jeg spørre, hvor bor du? Jada, jeg har lagt merke til avisen. 5327220[/snapback] Jeg er fra Sandnessjøen men bor helt (u)frivillig på Nesna fordi dama mi bor her.. 5329235[/snapback] Hehe, såpass. Vel, alltid gøy med Sandnessjøværinger på forumet. Lenge siden du flytta? /ot 5329256[/snapback] Har flytta rundt en del de siste årene. Oslo, Trondheim, Stavanger, Nesna. Når jeg tenker meg om er det veeeldig lenge siden jeg bodde i Sandnessjøen faktisk! Men jeg er der så ofte som mulig. Liker meg på heimplassen.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2005 Hyggelig å høre Må ta deg en tur i Påsken til AG da.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Fikk LCD skjerm til jul Oppdatering ( Ja det er litt støv på hylla under ) [bildet er bak spoilern] Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 (endret) LITT støv? eh...er jo værre enn ramdom plasser hos meg jo Endret 24. desember 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2005 Så så det er så og si strøken i resten av rommet har bare ikke orka å støvsuge der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå