Goliath Skrevet 20. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2005 Spirre, ThaAndre: Har hatt eksamen og har jobbet en del i jula så jeg har ikke hatt tid å åpne den TheWiz: Betale 21999,- hos ComputerCity Alnabru Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Får vel ta og legge ut bilder av 'nerdebula' mi også da. Har vært en stund siden jeg postet her sist. -Beklager med mørke bilder. Linsen ble ødelagt, så vi tok den til rep. og nå tar den mørke bilder -skal bli fikset -Beklager også for datoen på bildene, bare ignorer det -Så da starter vi med å gå inn i rommet...ja, jeg vet at veggen ikke er ferdig malt -Tatt inne fra 'soveplassen' -Tatt over tven, mot døra -Tatt over tven, mot pcen -Tatt hvedsiden av døra til balkongen(skrevet riktig?) -Soveplass - Del 1 -Soveplass -Del 2 -Pc'ens hvilested -...Pc plassen - Oversikt Kommentar? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 fin colaboks samling Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Stygt som fy. Det eneste positive er at du har samme bordvifte som meg. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Stygt som fy. Det eneste positive er at du har samme bordvifte som meg. 5319586[/snapback] Var det nødvendig å skrive? Har faktisk aldri sett at du har skrevet noe positivt på dette forumet Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Stygt som fy. Det eneste positive er at du har samme bordvifte som meg. 5319586[/snapback] Var det nødvendig å skrive? Har faktisk aldri sett at du har skrevet noe positivt på dette forumet 5319785[/snapback] Endret 21. desember 2005 av Tonio Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Stygt som fy. Det eneste positive er at du har samme bordvifte som meg. 5319586[/snapback] Var det nødvendig å skrive? Har faktisk aldri sett at du har skrevet noe positivt på dette forumet 5319785[/snapback] Share the Pain, han er nok bare født sånn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Stygt som fy. Det eneste positive er at du har samme bordvifte som meg. 5319586[/snapback] Var det nødvendig å skrive? Har faktisk aldri sett at du har skrevet noe positivt på dette forumet 5319785[/snapback] Du hadde også vært bitter om du var en halvtjukk 15-åring med krøller og tidligere nick som "Slipknot_fan". Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Kom over denne tråden i signaturen til Simen1. Jeg har tatt flere bilder i kveld, de følger da her. Før Etter Lyden TV/Snus Pulp Fiction-Posteren Desktopen - Brukes skjelden Senga og bilbladene Meg Før rydding Etter rydding, liten unge igjen Dett var dett. Om noen har interesse av større bilder, lar dette seg ordne. Venter i morgen en forsending fra Netshop, Logitech Z-2300 - ser frem til å motta denne! Dette var min nerdehule. Med Vennlig hilsen nomix aka Simon Aldra. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Du hadde også vært bitter om du var en halvtjukk 15-åring med krøller og tidligere nick som "Slipknot_fan". 5320149[/snapback] Nå har jeg attpåtil rapportert innlegget ditt for å bli bannlyst. Hva mer kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Du hadde også vært bitter om du var en halvtjukk 15-åring med krøller og tidligere nick som "Slipknot_fan". 5320149[/snapback] Nå har jeg attpåtil rapportert innlegget ditt for å bli bannlyst. Hva mer kan jeg gjøre? 5320590[/snapback] Lese rettningslinjene og ta en hyggelig tone her på forumet. Altså ingen "Fy så stygt"(som er så nødvendig å skrive) Nomix: Fint det, men er det ikke litt kjipt å ha bordet helt inntil sofaen? (tips: Male rommet kanskje? Følte at det ble litt mye treverk-farge, men ellers ok/fint ) Btw, Pulp fiction Endret 21. desember 2005 av .Scotty. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Lese rettningslinjene og ta en hyggelig tone her på forumet. Altså ingen "Fy så stygt"(som er så nødvendig å skrive) 5320601[/snapback] Mjoa, men altså.. Jeg har to kontoer, og den ene er bannlyst. Det vil si at jeg har brutt en regel, og da jeg ser på dette forumet som småkjedelig, har jeg bedt om å bli bannlyst, permanent. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Jaja. Sikkert greit det gutter, med mindre retningslinjene er bula deres så kan dere bare holde truten lukket. Så tar nok en moderator seg av alt. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Fælt så negative folk kan bli a? share the pain har sikker bare en dårlig dag.. Sweet™ EDIT : btw .scotty, me likes thy nerdebule Endret 21. desember 2005 av Sweet Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Nomix: Fint det, men er det ikke litt kjipt å ha bordet helt inntil sofaen?(tips: Male rommet kanskje? Følte at det ble litt mye treverk-farge, men ellers ok/fint ) Btw, Pulp fiction 5320601[/snapback] Dette er ikke slik jeg nerder til vanlig, atm ligger jeg på divanen med laptopen i fanget og musa ved siden Male og male.. har faktisk tenkt på det.. men dette er tross alt en loftstue, tror ikke mor blir glad da.. Det jeg virkelig kunne tenke meg til er egentlig en 30" LCD-TV, da kunne jeg spart plass på denne Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Mjoa, men altså.. Jeg har to kontoer, og den ene er bannlyst. Det vil si at jeg har brutt en regel, og da jeg ser på dette forumet som småkjedelig, har jeg bedt om å bli bannlyst, permanent. 5320607[/snapback] Innvilget Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Beklager for umenneskelig dårlig kvalitet, men har bare mobilkamera for tiden. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 Min bule: http://aragorn.oslo.nith.no/~vangle/bilder/HW/Bula/goliathbule_1.jpg[/im g] http://aragorn.oslo.nith.no/~vangle/bilder/HW/Bula/goliathbule_2.jpg[/im g] http://aragorn.oslo.nith.no/~vangle/bilder/HW/Bula/goliathbule_3.jpg[/im g] http://aragorn.oslo.nith.no/~vangle/bilder/HW/Bula/goliathbule_4.jpg[/i mg] http://aragorn.oslo.nith.no/~vangle/bilder/HW/Bula/goliathbule_5.jpg[/i mg] http://aragorn.oslo.nith.no/~vangle/bilder/HW/Bula/goliathbule_6.jpg[/i mg] http://aragorn.oslo.nith.no/~vangle/bilder/HW/Bula/goliathbule_7.jpg[/i mg] Litt info: TV: 40" Samsung LCD kjøpt spesielt til Xbox360 Maskin: Apple PowerBook 12", Toshiba Satelite og stasjonær AMD64 Dyr: Knerten aka Knertemann (Hot Tott..eller Hottentott som jeg sier) Møbler: Aneboda garderobe, Oppli TV benk og sovesoffa fra IKEA. PC benk fra Amøbler Lyd: Sony 5.1 Surround ..og ja: Skriket på høyre side for TVen er den originale..shhh! 5310996[/snapback] Go'bærbara mi jo^^ Toshiba rocks Fet bule forresten.. Men hvorfor lot du meg ikke signere for pakken din, som i samsungreklamen? Lenke til kommentar
neb Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Det er så deilig at det finnes en tråd som dette. Med tanke på at jeg da for ryddet litt i ny og ne.. Har postet her før, men da var jeg hos mor. Nå er jeg hos far, og tenkte at jeg skulle legge ut litt bilder derfra også.. Her er hybel'n jeg fordriver en god del tid i: En liten oversikt: Kontoret: Den stadig gjentagende Pulp plakaten: Fint TV bord? Oversikt den andre veien: Det digge brettet som fortsatt har et lite lag av støv (*skamme seg* Skal ut i bakken i morgen!) : Senga med det rare i : Endret 21. desember 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Faen ta deg bigben247, du har noe sexy på pulten din, nå fikk jeg lyst på øl Endret 21. desember 2005 av Nomix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå