el-asso Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Fukt er farlig. Kan få sykdommer av å bo sånn. 5179117[/snapback] Sludder. Fisk lever i fukt. Og fisk er sundt. Men seriøst: Fukt i seg selv er kanskje ikke det farligste?, men alt dævelskapet det fører med seg i form av diverse sopp som sprer små deilige sporer som forgifter kroppen din, innsekter du aldri har hørt om, og vannet som skaper fukten er vel neppe rent norsk fjellvann? Eneste positive er at luftfukteren kan strykes fra julegavelisten til fordel for ......? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 anth, hvorfor ikke? Det skulle jeg også like å vite, ikke noe skummelt som foregår på det rommet der. 5176949[/snapback] Nei, har noen sagt det? Send meg postadressen din på PM da... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) Eneste positive er at luftfukteren kan strykes fra julegavelisten til fordel for ......? 5179484[/snapback] Kondensfjerner. Fukt er som nevt her tidligere, ikke bra i det heletatt. Megaupdate: Kommer bare ett bilde foreløbig siden jeg ikke er helt ferdig, men dere får en idé om hvordan det ser ut. Før: Nu: Edit: Skal kjøpe nytt teppe og modde bordet. Endret 20. november 2005 av Marius_EV Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 (endret) nice, blitt bra det der Marius_EV. men ville skaffet meg en sofa hvis jeg var deg. plagsomt å aldri kunne sitte i midten forran tv/høyttalere. og veldig upratktisk med bare to stoler når man har dame besøk. eller når man bare vil spise forran tv'n. hadde det på sammet viset selv inntil nylig, utrolig digg å få en sofa istedet synes nå jeg. Endret 20. november 2005 av phax Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Har vært inne på tanken med sofa ja, men siden gulvet ble litt dyrere enn forventet så må det tenkes litt på først. Fant en digg sofa på IKEA som var veldig firstende, men vi får se. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Fukt er farlig. Kan få sykdommer av å bo sånn. 5179117[/snapback] Sludder. Fisk lever i fukt. Og fisk er sundt. Men seriøst: Fukt i seg selv er kanskje ikke det farligste?, men alt dævelskapet det fører med seg i form av diverse sopp som sprer små deilige sporer som forgifter kroppen din, innsekter du aldri har hørt om, og vannet som skaper fukten er vel neppe rent norsk fjellvann? Eneste positive er at luftfukteren kan strykes fra julegavelisten til fordel for ......? 5179484[/snapback] Pirk, pirk! Om fukt fører med seg ting, så er det jo fukten som er farlig. Når sporene ikke hadde vært der uten fukt. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Det kan faktisk være ganske livsfarlig, og ikke noe å fnyse av, som enklelte gjør her. De sporene der er så langt fra sunne som det er mulig å komme. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 20. november 2005 Rapporter Del Skrevet 20. november 2005 Nice Marius_EV! Strøkent, med en sofa der er det knall. Fine høytalere. Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Her er mitt bidrag: Har liksom ikke helt skjønt vitsen med å rydde... Edit: feil bilde Endret 1. desember 2005 av vi er lost Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Bra noen holder liv i tråden.. Det rommet var jo faktisk mer rotete enn mitt det.. jøss.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Rotete er vel eit understatement Savner juledekorasjoner, lenge til vi får sjå den første julebula folkens? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2005 Jeg har ordna skikkelig på rommet nå, men har ikke digetalkamera.. Skulle gjerne lakt ut et bilde.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Kommer senere med bildet av hele rommet, men gidder ikke gjøre det akkurat nå. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Her er min "bule." Nettop flyttet inn på annet rom, så er ganske ryddig. Så lenge det varer vertfall. Hentet meg ny skjerm idag, så jeg har ikke giddet å bære ned den andre enda. Btw, er Samsung 930BF for de som skulle lure. Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Her er min arbeidskrok. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2005 Damn you! Slick utstyr. <3 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 Megaupdate: Kommer bare ett bilde foreløbig siden jeg ikke er helt ferdig, men dere får en idé om hvordan det ser ut. Før: 5181332[/snapback] Det der lignet mistenkelig på samme tv som jeg har Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 Det der lignet mistenkelig på samme tv som jeg har Hey! Likner veldig på min tv og Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 Er det Philips? 32-tommer? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 4. desember 2005 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2005 Er det Philips? 32-tommer? 5248825[/snapback] Som var på tilbud hos Elkjip for ikke så lenge siden? Som jeg måtte til Elverum for å få tak i, men det var ikke plass til meg i bilen etterpå og jeg måtte ta buss tilbake til Stange. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå