Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Fukt er farlig. Kan få sykdommer av å bo sånn.

5179117[/snapback]

Sludder. Fisk lever i fukt. Og fisk er sundt.

Men seriøst: Fukt i seg selv er kanskje ikke det farligste?, men alt dævelskapet det fører med seg i form av diverse sopp som sprer små deilige sporer som forgifter kroppen din, innsekter du aldri har hørt om, og vannet som skaper fukten er vel neppe rent norsk fjellvann?

Eneste positive er at luftfukteren kan strykes fra julegavelisten til fordel for ......?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste positive er at luftfukteren kan strykes fra julegavelisten til fordel for ......?

5179484[/snapback]

Kondensfjerner.

Fukt er som nevt her tidligere, ikke bra i det heletatt.

Megaupdate:

Kommer bare ett bilde foreløbig siden jeg ikke er helt ferdig, men dere får en idé om hvordan det ser ut.

Før:

Marius_EV_Tilholdsted.jpg

Nu:

Marius_EV_oppusset_1.JPG

Edit: Skal kjøpe nytt teppe og modde bordet.

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

nice, blitt bra det der Marius_EV. men ville skaffet meg en sofa hvis jeg var deg. plagsomt å aldri kunne sitte i midten forran tv/høyttalere. og veldig upratktisk med bare to stoler når man har dame besøk. :wee:

eller når man bare vil spise forran tv'n. hadde det på sammet viset selv inntil nylig, utrolig digg å få en sofa istedet synes nå jeg.

Endret av phax
Lenke til kommentar
Fukt er farlig. Kan få sykdommer av å bo sånn.

5179117[/snapback]

Sludder. Fisk lever i fukt. Og fisk er sundt.

Men seriøst: Fukt i seg selv er kanskje ikke det farligste?, men alt dævelskapet det fører med seg i form av diverse sopp som sprer små deilige sporer som forgifter kroppen din, innsekter du aldri har hørt om, og vannet som skaper fukten er vel neppe rent norsk fjellvann?

5179484[/snapback]

Pirk, pirk! Om fukt fører med seg ting, så er det jo fukten som er farlig. Når sporene ikke hadde vært der uten fukt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...