Nizzen Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 34 minutes ago, SkyMarshall Arts said: Oh snap. Denne tråden husker jeg fra tidlig 2000-tallet. Nostalgien klaska til meg som en hagespade her. Har jo da også skjedd litt på nerdebulefronten siden de sure leilighetene man hadde den gang. Nå har man fått kloa i sitt eget hus og innreda kjellerstua etter eget ønske med konas ... velsignelse. (ish) Endelig plass til å sette frem alt man har eid og samlet oppigjennom. Blitt skikkelig koselig for en gammel nerd. Gratulerer! Du vant denne tråden Spesielt deilig å se Quake spilla i midten av hylla! Tror faktisk du vant hele forumet med den kjellerstua der 😍 3 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 Sitat konas ... velsignelse. (ish) Helt fantastisk. Er så bra at det finnes gode koner som lar oss nerde ivei Hvor er det bildet over skjerm fra? 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 leifeinar skrev (3 minutter siden): Hvor er det bildet over skjerm fra? Hvis det er bildet mellom høyttalerne du sikter til så er fra Zelda BotW 2 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 (endret) SkyMarshall Arts skrev (2 timer siden): Oh snap. Denne tråden husker jeg fra tidlig 2000-tallet. Nostalgien klaska til meg som en hagespade her. Har jo da også skjedd litt på nerdebulefronten siden de sure leilighetene man hadde den gang. Nå har man fått kloa i sitt eget hus og innreda kjellerstua etter eget ønske med konas ... velsignelse. (ish) Endelig plass til å sette frem alt man har eid og samlet oppigjennom. Blitt skikkelig koselig for en gammel nerd. Oh, schnapps! Jeg liker spesielt alle spillklassikerne, fra tiden spill ennå var å få i pappesker! ❤️ Jeg kan matche Half-Life (har desverre ikke Blue Shift eller Opposing Forces), Dark Forces, Shadow Warrior, Duke Nukem 3D og Alien: Anthology Collectors Edition https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2kWPtmQdUhGh1LFTX?e=oqQuAI Endret 15. november 2020 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 (endret) Retroman skrev (11 timer siden): Nice. Skikkelig gjennomført! Og hold på kona!! Enda kulere at du ivaretar at fremtidige generasjoner også får interessen. Har flere planer med stua mi, men foreløpig er det også lager for mye annet rart og hjemmekontor for kona. Nice. Kona skal beholdes og kid skal forsøkes oppdras i litt god gammel kvalitet. Lykke til med stua di også, kjenner godt til at det blir lager for alt mulig annet rart før man er ferdig. Men når man er ferdig ... beste følelsen. Nizzen skrev (11 timer siden): Gratulerer! Du vant denne tråden Spesielt deilig å se Quake spilla i midten av hylla! Tror faktisk du vant hele forumet med den kjellerstua der 😍 Haha kult 🥰 Quake må jo ha hedersplassen. Så mange fete stunder man har hatt i alle tre oppigjennom. Quake var faktisk min aller første multiplayer greie på gutterommet til en kompis, med en seriellkabel mellom to pc'r og 2player LAN hele natta. Man glemmer ikke sånt så lett når alt man gjorde før det var å sende Playstation kontrollern mellom seg for å ta annenhvert liv i Resident Evil. (som også er noe man ikke glemmer så lett. #childhood) leifeinar skrev (11 timer siden): Helt fantastisk. Er så bra at det finnes gode koner som lar oss nerde ivei Hvor er det bildet over skjerm fra? Takk takk 🥰 Blir litt enklere når konepone er med på laget Bildet er fra The Legend of Zelda: Breath of the Wild. PaladinNO skrev (11 timer siden): Oh, schnapps! Jeg liker spesielt alle spillklassikerne, fra tiden spill ennå var å få i pappesker! ❤️ Jeg kan matche Half-Life (har desverre ikke Blue Shift eller Opposing Forces), Dark Forces, Shadow Warrior, Duke Nukem 3D og Alien: Anthology Collectors Edition https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2kWPtmQdUhGh1LFTX?e=oqQuAI Kuleste spilleskene man får er jo PC bigboxes. Den gangen det var viktig at spillene syntes godt i butikkhylla på Thorn og Spaceworld 😄 Var jo en del kvalitet på bildet ditt der også gitt. Need for Speed-serien, Starcraft, Diablo, Terminal Velocity osv. Kjenner jeg må jakte litt på Starcraft og Broodwar, har ikke dem selv. Good stuff. Endret 15. november 2020 av SkyMarshall Arts Leif was here 3 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 (endret) SkyMarshall Arts skrev (På 15.11.2020 den 22.44): Kuleste spilleskene man får er jo PC bigboxes. Den gangen det var viktig at spillene syntes godt i butikkhylla på Thorn og Spaceworld 😄 Var jo en del kvalitet på bildet ditt der også gitt. Need for Speed-serien, Starcraft, Diablo, Terminal Velocity osv. Kjenner jeg må jakte litt på Starcraft og Broodwar, har ikke dem selv. Good stuff. Mange takk, mange takk. Det har tatt noen år å få tak i alt - og noen få kroner... Jeg er STOR fan av StarCraft, så det kan anbefales å anskaffes. https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2gUYHON_HqeZ735Iy?e=ITxsgh Gammelt bilde, så har blitt noe mer siden den gang. Men spillet jeg er mest stolt å eie er ikke engang med på bildet kom jeg plutselig på i det jeg prøvde å ta et bedre bilde med den nye speilrefleksen (Canon EOS 600D -> 800D). Age of Empires Collector's Limited Edition (ikke min video) Jeg har også "Tomb Raider European Endurance Collectors Edition" (det er visstnok det fulle navnet...), Aliens vs Predator Hunter Edition (2010), Duke Nukem Forever Collectors Edition og 2 stk. Far Cry 3 Insane Edition. Har alt på en annen hylle her nede. Samt StarCraft 2: Wings of Liberty, Heart of The Swarm og Legacy of The Void Collectors Edition med ekstra Bradygames Collectors Edition Strategy Guide der de var å få (de lagde visst aldri noen til Legacy of The Void). Og med unntak av Age of Empires 2-pakken så er fortsatt alt i plastikk. ❤️ EDIT: Oppdatert bilde: https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2lQC1R8WeveZFaKN0?e=bIij0s Endret 18. november 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. november 2020 Del Skrevet 16. november 2020 @SkyMarshall Arts Det var jammen lenge siden. Har du vært på ferie i mange år, eller bare vært andre steder på forumet? 😛 Konge-bule! Misunner deg den store plassen. Har "dessverre" kun et mindre rom jeg kan ha Mancave på, men jeg skal ikke klage; Har selv fått et eget rom, helt for meg selv, og jeg er fornøyd! Men, er dessverre en del som måtte vike plass. 😕 1 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 18. november 2020 Del Skrevet 18. november 2020 PaladinNO skrev (På 16.11.2020 den 0.49): Mange takk, mange takk. Det har tatt noen år å få tak i alt - og noen få kroner... Jeg er STOR fan av StarCraft, så det kan anbefales å anskaffes. https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2gUYHON_HqeZ735Iy?e=ITxsgh Men spillet jeg er mest stolt å eie er ikke engang med på bildet kom jeg plutselig på i det jeg prøvde å ta et bedre bilde med den nye speilrefleksen (Canon EOS 600D -> 800D). Age of Empires Collector's Limited Edition (ikke min video) Jeg har også "Tomb Raider European Endurance Collectors Edition" (det er visstnok det fulle navnet...), Aliens vs Predator Hunter Edition (2010), Duke Nukem Forever Collectors Edition og 2 stk. Far Cry 3 Insane Edition. Har alt på en annen hylle her nede. Samt StarCraft 2: Wings of Liberty, Heart of The Swarm og Legacy of The Void Collectors Edition med ekstra Bradygames Collectors Edition Strategy Guide der de var å få (de lagde visst aldri noen til Legacy of The Void). Og med unntak av Age of Empires 2-pakken så er fortsatt alt i plastikk. ❤️ Ikke bare glemte jeg alt det, jeg er ikke engang sikker på om bildet ble bedre... https://1drv.ms/u/s!AuFMZD__7mN2lH9t2khzHxiDZh-_?e=20cKUL Snadder. Mye snadder. Har faktisk alle tre collectors av SC2 selv. Nice hyllefyll Bone skrev (På 16.11.2020 den 11.57): @SkyMarshall Arts Det var jammen lenge siden. Har du vært på ferie i mange år, eller bare vært andre steder på forumet? 😛 Konge-bule! Misunner deg den store plassen. Har "dessverre" kun et mindre rom jeg kan ha Mancave på, men jeg skal ikke klage; Har selv fått et eget rom, helt for meg selv, og jeg er fornøyd! Men, er dessverre en del som måtte vike plass. 😕 Heihopp. Nei du jeg er usikker på hvorfor jeg datt av forumet en periode. Har egentlig ikke noe god timeline på det der. Mulig Discord osv tok over en periode. Hjelper jo også på med unger og hus og jobb og liv. Men jeg er her nå. Nostalgien er å ta og føle på 😄 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 OT: Da trenger vi bare mere musikk @SkyMarshall Arts 😛 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 19. november 2020 Del Skrevet 19. november 2020 JFM skrev (15 minutter siden): OT: Da trenger vi bare mere musikk @SkyMarshall Arts 😛 Skal vel la seg ordne 😆 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 (endret) Slenger inn et bilde fra gamer-hjørnet mitt Ikke så strøkent som mange andre. Men bor i ei lita leilighet, så da blir det sånn. Stua får komme ved en senere anledning. Spoiler Maskinvare (PC): Hovedkort: Gigabyte B450M DS3H, Socket-AM4 Disk 1: Samsung 970 EVO Plus 500GB SSD Disk 2: Samsung 860 QVO 1TB SSD Ram: Crucial Ballistix Sport LT DDR4-3000 CL15 DC - 16GB @ 3733mhz CL16 CPU: AMD Ryzen 7 3700X CPU-Kjøler: Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.C CPU-Vifte: 2stk Noctua NF-P12-1300 Kabinett-vifter: 5stk Noctua NF-P12-1300 PSU: EVGA GQ 650 Kabinett: Cooler Master MasterBox Q300 Skjermkort: Gainward GeForce GTX 1080 Ti Phoenix Monitor 1: Acer Predator XB271HU Monitor 2 og 3: HP Z23i Wifi: Asus USB-AC68 Tastatur: HyperX Alloy Origins Core tenkeyless Mus: Logitech MX518. Optisk Headsett: SteelSeries Siberia 800 I bestilling: Mus: Logitech PRO X SUPERLIGHT GPU: Asus RTX 3080 Tuf Gaming Endret 24. november 2020 av JFM 4 Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 25. november 2020 Del Skrevet 25. november 2020 FS2020 pc i9 9900k rtx 3080 32gb ram 7 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. januar 2021 Del Skrevet 7. januar 2021 Litt usikker på hvordan jeg vil ha skjermene plassert siden jeg har så dårlig plass 4 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg ser ett hjertebarn av en datamus der. Elsker den musa, men min døde for mange år siden. Men min G602 begynner å bli litt slitt, så blir nok en nyversjon av MX518 etterhvert. 😁 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Ikke væst å bruke en OG MX518 i 2021 nei, nice! 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. januar 2021 Del Skrevet 12. januar 2021 Jeg har faktisk 3 stk MX518. Min Logitech G Pro Wireless tok nylig kvelden. Så bruker Mx518 mens jeg venter på Logitech Pro X Superlight 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 8. juli 2021 Populært innlegg Del Skrevet 8. juli 2021 (endret) Fått oppdatert litt mitt lille gaming hjørnet siden sist Litt mer clean denne gangen Endret 8. juli 2021 av Evil-Duck 10 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. juli 2021 Del Skrevet 8. juli 2021 @Evil-Duck Hvilken monitorarm skimtes der? Veldig nice. Høytalere og pult? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. juli 2021 Del Skrevet 8. juli 2021 Theo343 skrev (31 minutter siden): @Evil-Duck Hvilken monitorarm skimtes der? Veldig nice. Høytalere og pult? Monitorarmen er en Ergotron HX, Pulten er en IKEA IDÅSEN Hev/Senk pult https://www.ikea.com/no/no/p/idasen-arbeidsbord-sitte-sta-brun-mork-gra-s39281004/ og Høytalerene er Logitech MX Sound premium 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. juli 2021 Del Skrevet 8. juli 2021 18 minutes ago, Evil-Duck said: Monitorarmen er en Ergotron HX, Pulten er en IKEA IDÅSEN Hev/Senk pult https://www.ikea.com/no/no/p/idasen-arbeidsbord-sitte-sta-brun-mork-gra-s39281004/ og Høytalerene er Logitech MX Sound premium Veldig pent! Takker 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå