Bone Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Kjempestilig leilighet!! 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Noen som vet hvor man kan bestille bordplater etter egne mål? tenker å bytte ut glassplata på PC-bordet mitt til noe som tåler belastning av ett skjermfeste over tid. Vil ikke kommer hjem til ett scenario som dette ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Etter ett lite søk kom jeg frem til denne bedriften https://www.finn.no/bap/webstore/ad.html?finnkode=56538659 Men om du bare ønsker noe enkelt og du er villig å legge litt arbeid i det selv ville jeg nok heller kontaktet en trelast butikk i nærheten av der du bor og hørt om de har noe egnet material på lager de kan kutte opp til deg på dine mål Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Evt kan du kjøpe kjøkkenbenk fra IKEA og kappe den til lengde, men det er ikke sikkert dybden er den samme. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Jeg kjøpte kjøkkenplate som fra en lokal kjøkkenforhandler. Bestillte : Mørk grå plate ekstra tjukk, 3,8 meter lang, 90cm dyp, og 2 stk "60cm" skap (med hyller) som plata kunne stå på. Det ble helt konge, men det kosta også "litt" Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 Det funker Var innom Obs bygg å kikka litt. Var desverre ikke dyp nok plater der. Noe IKEA greier er faktisk en idé! Takker for øvrige tips! Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 18. februar 2020 Del Skrevet 18. februar 2020 (endret) Ikea selger jo bordplater i diverse størrelser. Endret 18. februar 2020 av LeGranDuc Feil i link Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 Ikke allverdens til bule, men det funker. ? 6 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Star Fox skrev (På 20.2.2020 den 11.27): Ikke allverdens til bule, men det funker. ? Fin konevennelig stue Endret 27. februar 2020 av Evil-Duck fjernet sitert bilde 3 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 (endret) Star Fox skrev (På 20.2.2020 den 11.27): Ikke allverdens til bule, men det funker. ? Finnes det lang (typ rektangel) versjon av det bordet? Endret 27. februar 2020 av Evil-Duck fjernet sitert bilde Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 20. februar 2020 Del Skrevet 20. februar 2020 .AN.XVIII.IV:. skrev (3 timer siden): Finnes det lang (typ rektangel) versjon av det bordet? Tviler. De bordene der blir også fort solgt på Møbelringen. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mala Skrevet 18. mars 2020 Populært innlegg Del Skrevet 18. mars 2020 (endret) Omøblering og retrobenk på stell igjen, og jeg er klar for Resident Evil 3 remaken som nærmer seg Endret 18. mars 2020 av Mala 10 Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Har flyttet inn i ny leilighet i årsskiftet . Så "kontoret" er in progress. Men jeg overlever enn så lenge med det jeg har ? 6 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Ja dette såg da trivelig ut Rigget og klar med Doom Eternal her, RGB fra helvete for noen tenker jeg ? Selvfølgelig på full pupp for ett Instagram vennlig bilde ? 4 Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 23. mars 2020 Del Skrevet 23. mars 2020 Det så i grunn "koselig" ut ? Her går det i "midlertidig hjemmekontor" for tiden. Kommer nok til å sette dette opp mer skikkelig og permanent etterhvert. Skjermen har en mulighet jeg savner på TV`er; PIP og PVP (opptil 4 kilder). Alle kablene er lagt inni veggen men kabelkanal langs gulvet er ikke lagt opp enda så det ser ikke ut atm. 4 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Mala skrev (På 23.3.2020 den 13.50): Ja dette såg da trivelig ut Rigget og klar med Doom Eternal her, RGB fra helvete for noen tenker jeg ? Selvfølgelig på full pupp for ett Instagram vennlig bilde ? Kule bilder. Har sett dem på Instagram. Trodde ikke at "limitedtimestruggle" var Norsk, og appogtil er her på diskusjon.no også. Du ble anbefalt å følge av Instagram, for en stund tilbake, da jeg også fulgte andre som nVidia og LogitechG. ^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Haha så kult ? Fett det, prøver å bli litt mer aktiv igjen nå. Etter mange måneder med fravær ? Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. mars 2020 Del Skrevet 25. mars 2020 Mitt nåværende "get-way" sted, hos foreldrene mine. Litt kabelrot.., prøvd å skjule det litt for bildets skyld, men er verre hjemme i leiligheten. Pleier egentlig å dra på hytta. Men det går ikke i disse tider. ? Musa og tastaturet pleier egentlig å kun lyse rødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå