.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Fordi ekte varer er best. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Bare av sånn nysgjerrighet: hvorfor har du både Wii og Gamecube kobla til når du kan spille Gamecube spilla på Wii-en? Fordi ekte varer er best. Klarte ikke la vær 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Spille gc på wii er også real deal i mine øyner. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 (endret) Bare av sånn nysgjerrighet: hvorfor har du både Wii og Gamecube kobla til når du kan spille Gamecube spilla på Wii-en?Fordi jeg kan Samme kunne jeg jo ha gjort me PS2, som tar PS1 spill. Men PS1 maskina er jo episk fet i utseende. Legende maskin! Må legge til at alle maskinene er koblet opp med kvalitets RGB-kabler og ikke noe slik kompositt dritt. Endret 27. desember 2018 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Hvorfor ha noen av konsollene når man kan emulere de? Sykt rå Setup forresten Hjertelig takk! Lenke til kommentar
Populært innlegg Mala Skrevet 7. juni 2019 Populært innlegg Del Skrevet 7. juni 2019 (endret) Litt oppdateringer fra min kant, både nytt og retro samlet og litt ymse. Husker rett og slett ikke hva som ble postet her inne sist. Ser bildene er borte uansett. Dette er bilder jeg har brukt på min spill relaterte Instagram så om du vil, stikk gjerne innom og si hei https://www.instagram.com/limitedtimestruggle/?hl=nb Klikk på bildene. Endret 7. juni 2019 av Mala 10 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Får nesten litt lyst til å bygge om kjelleren litt selv når jeg ser slikt. Men tviler på at samboeren hadde vært like entusiastisk... 1 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Nice. Liker CRT-setupen din. God stil! 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Slike oppsett som det der kan man vel bare drømme om når man ikke har samboer som gamer. Jaja, får trøste meg med at jeg har andre ting 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Har en samboer, som ikke spiller så mye for tiden Men dette er på loftstua, mitt domene ene og alene Takk for tilbakemeldinger folkens 1 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 7. juni 2019 Del Skrevet 7. juni 2019 Mitt "domene" er kinorommet i kjelleren. Der har jeg spill-pc, Playstation, htpc og anlegget. Rommet er synlig på vei til vaskerommet, så der må det være ryddig og fint... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 12. oktober 2019 Populært innlegg Del Skrevet 12. oktober 2019 (endret) Har flyttet til ny leilghet siden sist jeg postet her inne, har bodd her en stund men er først nå føler jeg at jeg har fått innredet leiligheten godt nok til å legge ut noen bilder i tråden her Bilde av stua fra kjøkkenet Ny TV på plass nylig, en søt liten 82" Kjøkkenet Og et lite stemningsbilde av det som solgte meg leilgheten, utsikten ut stuevinduet Til slutt har vi Kontoret/gaming rommet, skal få laget til dette med litt utstillingshyller til en del av nerdetingene mine, men er foreløbig ganske simplistisk Endret 13. oktober 2019 av Evil-Duck 12 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 @Evil-Duck: Stilig. Jeg ville muligens ha flyttet sofaen helt bak mot vinduet når du har såpass stor TV Men ser ut som en liten og grei leilighet der der ja god utsikt også 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Helsike her har du satt deg godt i det! Detta var pent, og nydelig leilighet og beliggenhet! Akkurat passe stor TV også 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 Veldig stilig, du kan jo fiske med stang ut vinduet Selv om det kanskje ikke er så "clean", så vil nok et godt teppe i stua gjøre underverker for lyden. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 12. oktober 2019 Del Skrevet 12. oktober 2019 @Evil-Duck: Stilig. Jeg ville muligens ha flyttet sofaen helt bak mot vinduet når du har såpass stor TV Men ser ut som en liten og grei leilighet der der ja god utsikt også Takker, ikke mange dagene siden jeg fikk 82" så mulig det blir noe justering på sofaen etterhvert, men vil helst prøve å holde vinduet så åpent som mulig. Ellers er den 75 kvm store leilgheten mer en nok å holde ryddig for meg vertfall så langt Helsike her har du satt deg godt i det! Detta var pent, og nydelig leilighet og beliggenhet! Akkurat passe stor TV også Takk! Veldig stilig, du kan jo fiske med stang ut vinduet Selv om det kanskje ikke er så "clean", så vil nok et godt teppe i stua gjøre underverker for lyden. Takker for tips om teppe, kan se for meg det vil dempe en del ekko. Har et par kompiser som i full seriøsitet har foreslått å fiske fra balkongen, men har nok måtte avvise tilbudet hver gang Ellers er det vel ved mørkets frembrudd på tide å gjekke opp harryfaktoren 10 hakk å ordne litt tokyo stemning i stuen 4 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Hehe, det så jo ganske så "Tokyo" ut Men den "alkoven" nesten skriker etter et lerret på 100" - 120", montere tven på veggen og montere et nedtrekkbart lerret foran. Bare slik jeg tenker - når jeg ser stuen, filmgal som jeg er. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Ville heller ha gått for laserprojektor på benken fremme, trenger bare ti cm fra veggen for å gå bilde på 120 tommer. Så bare få et fast stramt lerret montert på veggen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Var absolutt inne på tanken om Laserprosjektor på benken før jeg omsider falt på 82" TVen. Skal en ha 4K HDR laserprosjektor blir det fort litt for kostbart for meg i denne omgang, samt jeg er litt bekymret for lysstyrke da de store vinduenne slipper inn ganske mye lys. Så TVen for holde noen år, skulle gjerne hengt den på veggen, men det er en brannvegg som jeg ikke er helt 100% sikker på hvordan er bygd opp da jeg ikke klarer å finne hvor stenderene ligger i veggen hverken med banking eller stender finner. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 13. oktober 2019 Del Skrevet 13. oktober 2019 Var absolutt inne på tanken om Laserprosjektor på benken før jeg omsider falt på 82" TVen. Skal en ha 4K HDR laserprosjektor blir det fort litt for kostbart for meg i denne omgang, samt jeg er litt bekymret for lysstyrke da de store vinduenne slipper inn ganske mye lys. Så TVen for holde noen år, skulle gjerne hengt den på veggen, men det er en brannvegg som jeg ikke er helt 100% sikker på hvordan er bygd opp da jeg ikke klarer å finne hvor stenderene ligger i veggen hverken med banking eller stender finner. Det finnes spesielle lerret for slikt. Short throw lerret vil ikke reflektere lys som kommer fra andre vinkler enn midt på nede. Alt annet lys blir ikke reflektert og uten bilde ser det ut som en mørkegrå vegg. Fresnel screen. Men herligheten koster flesk.... https://www.xyscreen.com/fresnel-projector-screen-for-ust-projector-inp-fne Slike løsninger vil ofte fungere veldig bra i lyse omgivelser, og de har ikke glass på fronten slik en tv har. Men 4K HDR short throw prosjektør med god kvalitet er ikke akkurat billig som du er inne på. Tøff leilighet. Herlig utsikt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå