newman221 Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Belysning: Hvis du freser ned et lite spor på 1x1cm og legger en dimbar LED-list nedi det sporet ca 1cm fra fronten av hylla kan du få en ganske kul lyseffekt der figurene og bøkene lyses opp nedenfra. Siden du freser den ned i hylla vil du heller ikke se lyspærene. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. oktober 2018 Del Skrevet 30. oktober 2018 Noen med idéer til belysning? Philips Hue? Kan være litt smådyrt, men absolutt verdt det imo, man kan vel eventuelt se på Ikea Trådfri Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 31. oktober 2018 Del Skrevet 31. oktober 2018 Belysning: Hvis du freser ned et lite spor på 1x1cm og legger en dimbar LED-list nedi det sporet ca 1cm fra fronten av hylla kan du få en ganske kul lyseffekt der figurene og bøkene lyses opp nedenfra. Siden du freser den ned i hylla vil du heller ikke se lyspærene. Der ga du meg en god idé iallefall Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Kåken og nerdebula mi. Stua Gamingrommet Liten retrohjørnet med Nintendo Wii (brukes til Gamecube spill) Litt av spill, spillkonsoller og diverse spillting jeg har 4 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. november 2018 Del Skrevet 4. november 2018 Endelig noen som skjønner at bule er mer enn en pult. 4 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 (endret) Tenkte det var greit å legge ut noe nytt her nå. EDIT: Siden flere har tatt bilder av hele leiligheta. Så her er flere bilder: Endret 21. november 2018 av Sarcoex - Gnålern 5 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Har du tid til å game, all den tid du skal bruke på å støvsuge alt mulig? 6 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Støvsuger gamere? 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 robotstøvsuger ftw 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 21. november 2018 Del Skrevet 21. november 2018 Har du tid til å game, all den tid du skal bruke på å støvsuge alt mulig? Joda har tid. Får bistand fra de ansatte i boligen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Joda har tid. Får bistand fra de ansatte i boligen. Nais Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 robotstøvsuger ftw Jeg hadde bare endt opp med å omprogrammere den til et "kjæledyr". Lenke til kommentar
Populært innlegg Mala Skrevet 26. desember 2018 Populært innlegg Del Skrevet 26. desember 2018 Fikk brukt friuken forrige uke til noe godt, og gjort om en del på loftstua samt organisert en ny vri på retro kroken min Ny gammel Bang & Olufsen MX 7000 på plass samt en Sony KD-65AF9 som bare er helt himmelsk! 11 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 26. desember 2018 Del Skrevet 26. desember 2018 Stilig Mala!!! Ser du fikk Link figueren fra Zavvi - du også. Fått plassert min på stereobenken også, den var ganske kul til prisen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Takk! Ble meget nøgd selv! Ja måtte hive meg over den Link figuren til den prisen Lenke til kommentar
Bone Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Slik det skal se ut!! 2 Lenke til kommentar
Skabbetuss Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Hvilke høytalere har du Mala? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Det er er ett par JBL 4319. Må eksperimentere litt på plassering og vinkling av disse etter omøbleringen eneste, men det får bli i neste friuke tenker jeg. @Bone : Ja madammen syns jo det såg bra ut også, så da er noe gjort rett Heldigvis mitt domene dette, så styrer jo på som jeg vil uansett Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Bare av sånn nysgjerrighet: hvorfor har du både Wii og Gamecube kobla til når du kan spille Gamecube spilla på Wii-en? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. desember 2018 Del Skrevet 27. desember 2018 Bare av sånn nysgjerrighet: hvorfor har du både Wii og Gamecube kobla til når du kan spille Gamecube spilla på Wii-en? Hvorfor ha noen av konsollene når man kan emulere de? Sykt rå Setup forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå