Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Endelig tatt steget inn i voksenlivet med eget hus, med eget hus kommer selvsagt en (i mine øyne) rimelig fet Nerdebule Hvor har du fått tak i det skrivebordet? Skrivebordet er noe gammelt skrap jeg fikk for en billig penge fra en kompis for noen år siden. Jeg har sprayet ett lag med matt plastidip på så det ser litt bedre ut Skulle egentlig ha fått tak i noe nytt men er vanskelig å finne noe med grei størrelse, så dette får holde en stund til. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 IKEA har faktisk enkle kontorpulter hvor man kan få stor benkeplate. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 IKEA sine skrivebordsplater og systemer er vel godt likt blant DIY-folk fordi man får så mye forskjellige muligheter? Har selv en massiv benkeplate derfra med to enkle ben nede på gjesterommet/kontoret. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Har selv hjørneplate fra IKEA. "Linnmon". http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60251335/ Samt ei rett plate jeg har kappa så jeg har bordplate helt inntil veggen "bak" meg. Slik sett er IKEA bra, at man kan modifisere og mikke litt selv. Lenke til kommentar
Populært innlegg Complexity Skrevet 26. mai 2017 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2017 (endret) Siden man har ryddet litt kan man vel legge ut en dump. Stuen. Samsung KS7005 som jeg er meget fornøyd med. I tvbenken har jeg en 6TB NAS, med en 4TB backupdisk oppå. Samt en Pi Zero W og en Nanopi Neo 2 som gjør diverse ting for meg. Kjøkkenkroken Nerdekroken. Samsung 40 kurvet 4k skjerm (husker ikke merket men var en billig sak) Høytalerne drives av en PAM8403 forsterker. Bitteliten sak til 5kr, men driver disse høytalerne meget bra. Hadde en tv på gjesterommet før, men den ble erstattet av denne printeren. Meget fornøyd med den. Monoprice Select Mini V2. Leker litt med slike wifi baserte værstasjoner for tiden. Skal få printet bokser til dem og plassere dem rundt om kring etterhvert. Har selfølgelig ledlys bak alle skjermen også, men lite vits å ta bilde av når det er så lyst. Endret 26. mai 2017 av Complexity 17 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Siden man har ryddet litt kan man vel legge ut en dump. Stuen. Samsung KS7005 som jeg er meget fornøyd med. Lekker tv benk, hvor kan man finne en slik? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Siden man har ryddet litt kan man vel legge ut en dump. Stuen. Samsung KS7005 som jeg er meget fornøyd med. Lekker tv benk, hvor kan man finne en slik? Det er vel denne om jeg ikke tar helt feil: http://www.skeidar.no/produkter/napoli-tv-benk-180-cm-543 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 27. mai 2017 Del Skrevet 27. mai 2017 Siden man har ryddet litt kan man vel legge ut en dump. Stuen. Samsung KS7005 som jeg er meget fornøyd med. Lekker tv benk, hvor kan man finne en slik? Det er vel denne om jeg ikke tar helt feil: http://www.skeidar.no/produkter/napoli-tv-benk-180-cm-543 Takker Lenke til kommentar
laurell Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 Leker litt med slike wifi baserte værstasjoner for tiden. Skal få printet bokser til dem og plassere dem rundt om kring etterhvert. Fortell litt mer om dette.. ser ut som en artig lite prosjekt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2017 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) Leker litt med slike wifi baserte værstasjoner for tiden. Skal få printet bokser til dem og plassere dem rundt om kring etterhvert. Fortell litt mer om dette.. ser ut som en artig lite prosjekt Finner mere informasjon her: https://blog.squix.org Er bare en ESP8266 mikrokontroller med wifi tilkoblet display. Kjøpte delene i løsvekt fra ebay. Kostet vel 80kr for den med fargeskjerm og noe mindre for den med oled. Kodene må bare editeres litt for å få inn riktig lokasjon og slikt før den brennes til kontrollern. Meget enkelt. Om man er intressert i fly så kan den og brukes til å vise informasjon om fly som befinner seg over deg akkurat nå. https://youtu.be/4pTkoMsl1H4 Endret 29. mai 2017 av Complexity 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Fått på plass litt Razer utstyr. Firefly,Death Adder Elite og BlackWidow Chroma v2. Nå er planen en lyd planke. Muligens Sound BlasterX Katana. Og en ny skjerm...håper det kommer noen av disse HDR monitorene snart. 2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Skulle egentlig bare ha et nytt, OK grafikkort og et fint kabinett med sidepanel i tempered glass (Enthoo Evolv TG). Endte opp med å kjøpe Asus Strix 1080 TI OC, i7 7700k, NZXT X62 Kraken, Z270p Strix hovedkort og 32 GB Trident Z RGB Ram ... Eneste jeg har igjen fra den originale PC-en min er harddisker og strømforsyning. Kan legge ut et par bilder. Kostet meg vel rundt 20 000. Tror det blir en ganske pen build, så pen jeg klarer å få den til uten å ha custom vannkjøling. Endret 21. juni 2017 av Jakoozie 3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. juni 2017 Del Skrevet 22. juni 2017 Hardt liv med feriepenger og tilbake på skatten ja ? 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. juli 2017 Del Skrevet 6. juli 2017 (endret) Har blitt en del endringer i mitt lille nerdehjørne siden sist jeg postet så poster en liten update her nå. Fått "bygd" om en gammel pioneer stereo stack jeg fant på mørkeloftet hos foreldrene mine til en liten headfi stack samt jeg omsider har fått suplementert ultra wide skjermen med en ekstra 27". Fikk og ett par Sennheiser HD800S i dag som nok var største grunnen til jeg plukket opp kameraet for å ta noen bilder, helt hinnsides fantastiske hodetelefoner. Ignorer kabel rotet, det skal bli orden på etterhvert Og et lite bilde av stacken Endret 7. juli 2017 av Evil-Duck 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Da har jeg fått meg ny tv benk, nå manger bare større tv. Venter på at en 65 tommer skal komme på tilbud før jeg slår til (den på bildet er 47) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 Ryddig og nice ? Få et møbel å sitte på eller? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. juli 2017 Del Skrevet 14. juli 2017 (endret) En sånn oppblåsbar "sofa" som er sånn i vinden om dagen, så er du klar Pent og stilig oppsett ja! Endret 14. juli 2017 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 (endret) Ryddig og nice ? Få et møbel å sitte på eller? Har noe å sitte i ja Edit: Liten oppdatering på PC bula, ny pult Godt fornøyd med denne, 3 hull i platen for kabler. Endret 15. juli 2017 av Slettet-aabLQt Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. juli 2017 Del Skrevet 15. juli 2017 Ryddig og nice ? Få et møbel å sitte på eller? Har noe å sitte i ja Edit: Liten oppdatering på PC bula, ny pult Godt fornøyd med denne, 3 hull i platen for kabler. Se der ja. Ser bra ut ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 19. oktober 2017 Del Skrevet 19. oktober 2017 Kjapp oppdatering. Endelig gått til innkjøp av TV, det ble en LG B7 65 tommer OLED. Rimelig fornøyd med dette oppsettet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå