Occi Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Bruker du virtuelle skrivebord? Sitter nå med 2x27" 4k på jobben, men har tidligere hatt 4x27" 2560x1440 i bredden og syns det nesten var i meste laget. På et punkt syns jeg det kan bli for mange skjermer, hvertfall til primær bruk og ikke skjermer ytterkanten av synsfeltet som sjeldent blir brukt/like godt kunne vært virtuelt skrivebord/notifications. Forstår det slik at Windows 10 også har grunnleggende støtte for virtuelle skrivebord, selv om det neppe er på nivå med populære skrivebordsmiljø i Linux. Lenke til kommentar
Bad Dog Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Bruker du virtuelle skrivebord? Sitter nå med 2x27" 4k på jobben, men har tidligere hatt 4x27" 2560x1440 i bredden og syns det nesten var i meste laget. På et punkt syns jeg det kan bli for mange skjermer, hvertfall til primær bruk og ikke skjermer ytterkanten av synsfeltet som sjeldent blir brukt/like godt kunne vært virtuelt skrivebord/notifications. Forstår det slik at Windows 10 også har grunnleggende støtte for virtuelle skrivebord, selv om det neppe er på nivå med populære skrivebordsmiljø i Linux. Linux all the way Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 På 4k skjermer kan man potensielt jobbe med mye samtidig, tror dog ikke jeg kommer til å få innvilget noen slike med det første. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Får ta bilder av min bule nå som svigermor er på besøk.. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Det har vel aldri vært ryddigere nei 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Ha ha. Akkurat det jeg mente, og ikke at det var et middel for å komme meg vekk ? 100" lerret, Benq W2000 projektor, Pioneer VSX 529 reciever og Dali Concert og Dali Suite høyttalere samt en 15" subwoofer. Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa.. Endret 12. mars 2017 av H.A.M. 1 Lenke til kommentar
asle96 Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Ha ha. Akkurat det jeg mente, og ikke at det var et middel for å komme meg vekk ? 100" lerret, Benq W2000 projektor, Pioneer VSX 529 reciever og Dali Concert og Dali Suite høyttalere samt en 15" subwoofer. Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa.. 20170312_185755.jpg Hvilken sofa er det, og hvorfor står det en tv bak den? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Ha ha. Akkurat det jeg mente, og ikke at det var et middel for å komme meg vekk 100" lerret, Benq W2000 projektor, Pioneer VSX 529 reciever og Dali Concert og Dali Suite høyttalere samt en 15" subwoofer. Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa.. 20170312_185755.jpg Hvilken sofa er det, og hvorfor står det en tv bak den? Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Enormt voksent oppsett Hadde man hatt ett slikt dedikert rom i samme skala altså Endret 12. mars 2017 av Mala Lenke til kommentar
Occi Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 På 4k skjermer kan man potensielt jobbe med mye samtidig, tror dog ikke jeg kommer til å få innvilget noen slike med det første.Ja, men må skalering til så ikke ting blir knøttsmått. KDE støtter dette ganske fint, da. Allikevel får jeg plass til firefox, thunderbird, pidgin og et par terminaler på samme skjerm om jeg ønsker Lenke til kommentar
asle96 Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Ha ha. Akkurat det jeg mente, og ikke at det var et middel for å komme meg vekk 100" lerret, Benq W2000 projektor, Pioneer VSX 529 reciever og Dali Concert og Dali Suite høyttalere samt en 15" subwoofer. Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa.. 20170312_185755.jpg Hvilken sofa er det, og hvorfor står det en tv bak den? Bak der er miniNES og en krakk å sitte på til barna for dette rommet var jo til dem, og ikke til pappa.. Burde lest innlegget bedre ja, kom ikke på i farten hva miniNES var før du skrev det nå. Men hadde fremdeles vært interessant hvilken sofa det er. Endret 12. mars 2017 av asle96 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Sofaen kjøpte vi på A-møbler. Skulle egentlig ha kinostoler, men måtte kompromisse for å få soveplass til gjester. http://www.a-mobler.no/sovesofa-houston-med-chaiselong-2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Sofaen kjøpte vi på A-møbler. Skulle egentlig ha kinostoler, men måtte kompromisse for å få soveplass til gjester. http://www.a-mobler.no/sovesofa-houston-med-chaiselong-2 Kjøpte tilsvarende sofa hos Bohus. Er din også veldig hard i putene? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Nei, kan ikke klage på putene. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Stolen er helt krise og har dessverre et lite virrvarr når det kommer til ledningene. Men synes det er helt greit det jeg har nå mens jeg fortsatt bor hjemme. Har planene klare om et lite spillrom når jeg flytter ut 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Endelig tatt steget inn i voksenlivet med eget hus, med eget hus kommer selvsagt en (i mine øyne) rimelig fet Nerdebule Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Endelig tatt steget inn i voksenlivet med eget hus, med eget hus kommer selvsagt en (i mine øyne) rimelig fet Nerdebule Hvor har du fått tak i det skrivebordet? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Ja det såg karsligt ut Radeon, gratulerer med eget bo og flott oppsett =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå