LarZen Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Hvilket bord er det du bruker LarZen? Husker ikke hva det heter. Men er ifra Ikea. Valgte en bordplate og føtter som en kan heise opp å ned med et håndtak. (en kan sette samens selv forskjellige løsninger) Endret 8. mars 2016 av LarZen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Hørtes snedig ut! Det å kunne heve arbeidsstasjonen er faktisk gull verdt om det er blitt noe mye rævsitting Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Tenkte jeg skulle dele et par bilder av min nårværende PC krok, har flyttet siden sist gang jeg postet, resten av stua er ikke så fryktelig spennende for øyeblikket så det for bli med PC hjørnet enn så lenge Endret 13. mars 2016 av Evil-Duck 8 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 å stor er den skjermen der? 34-35"? har veldig lyst på en extra brei skjerm, men kan ikke helt få meg til å bruke 8-10k på en ny skjerm når jeg har 2 x 27" 120 hrz fra før Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 Er vel en X34. Syns ikke den ser så stor ut egentlig, veldig lav. Ganske bred da. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. mars 2016 Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Det er en X34 ja, altså 34". I praksis blir det som en ekstra bred 27" i 16:9 format om en skal tenke på selve høyden på skjermpanelet. Endret 13. mars 2016 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Kult opsett Evil-Duck! Liker PC-en, pulten, pynten bak og såklart skjermen ... Utrolig kult kabinett. Hva heter det? Skulle gjerne hatt et mer close up bilde av den. Endret 14. mars 2016 av Jakoozie Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Kult opsett Evil-Duck! Liker PC-en, pulten, pynten bak og såklart skjermen ... Utrolig kult kabinett. Hva heter det? Skulle gjerne hatt et mer close up bilde av den. Ser ut som et av Komplett sine In-Win kabinetter. Edit: Se der ja https://www.komplett.no/product/853613/datautstyr/kabinetterbarebone/midi-tower/in-win-909-silver-e-atxatxmatxmitx Endret 14. mars 2016 av Slettet+130498 Lenke til kommentar
Populært innlegg Evil-Duck Skrevet 14. mars 2016 Populært innlegg Del Skrevet 14. mars 2016 (endret) Kabinettet er et In Win 909, som igrunnen var et kabinett jeg ventet på ganske lenge da jeg ville ha ett så pent/stilrent kabinett som mulig med glasspaneler som og samtidig skilte seg litt ut, samtidig ville jeg ha muligheten til å bygge en kurant custom vannkjølings loop. Dette var kriterier som ingen kabinetter helt klarte å levere før dette ble lansert. Her er et bilde av baksiden av kabinettet før jeg i det heletatt startet byggingen (dessverre et elendig mobil bilde) Her er et bilde under bygging med alle paneler av Et bilde fra ferdigstilt PC med panelet sidepanel av (har fikset litt på div kabling nå men gidder ikke ta nytt bilde) Og til slutt et bilde av ferdigstilt PC med alle paneler på Selve kabinettet er utrolig flott å se til å var generelt sett veldi fornøyd med builden, selv om det merkes at In Win ikke helt når opp til løsningenne eksempelvis corsair har i sine kabinetter i forhold til kabel routing , cutouts og generelt sett gjennomtenkte løsninger. Et langt mer tungvindt kabinett å bygge i sammenlignet med mitt gamle kabinett Corsair 800D, men med sluttresultatet jeg endte opp med synst jeg det var verdt det Endret 14. mars 2016 av Evil-Duck 16 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Har aldri vært glad i innsyn i kabinett, men når det er så forseggjort og ryddig som det der Evil-Duck, ja da får du to solide 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. mars 2016 Del Skrevet 14. mars 2016 Takker alle mann, alltid gøy å få litt skryt Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 (endret) Er fortsatt litt kjølig på kvelden, derav dyne. Gadd ikke å hente et pledd. Fått litt Star Wars dilla igjen etter den nye filmen, også fordi jeg har begynt å spille litt SWTOR og KOTOR 1 + 2 igjen. Endret 23. mars 2016 av Gnålern 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Glemte å skru på LEDsa. Lenke til kommentar
Dudz0r Skrevet 23. mars 2016 Del Skrevet 23. mars 2016 Denne tråden hadde jeg glemt Mye fint og artig innpå her, takk alle sammen Her er "Bula" mi. 3 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Ny kontorstol og noen andre små forandringer Beklager for litt ufokuserte bilder. "Case-wallet"en dekker akkurat noen par millimeter av kameraet på mobilen så det blir noen ganger litt ufokuserte bilder. Endret 5. april 2016 av Gnålern 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Siden det ble snakk om Led's kan jeg jo slenge ut et bilde av pchjørnet på soverommet mitt. Veldig rotete dog. Kan ta bedre bilder en dag det er ryddig og pent Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Gnålern: Hva er den firearmede "tingen" du har stikkende opp bak skjermene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå